Η αντιπυρική περίοδος έκλεισε με τραπέζι στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Αγρινίου. Την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου και τυπικά ολοκληρώθηκε η αντιπυρική περίοδος στη χώρα για το 2025.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία Αγρινίου κλήθηκε να αντιμετωπίσει, στην περιοχή ευθύνης της και όχι μόνο, πολλά και σημαντικά συμβάντα και η συνεργασία με τους φορείς της Αυτοδιοίκησης ήταν εποικοδομητική.
«Λήξη αντιπυρικής περιόδου στην Π.Υ.Αγρινίου. Πυροσβεστική, Δήμος και Περιφέρεια μαζί σαν μια ομάδα στα δύσκολα και στα όμορφα… καλό χειμώνα να έχουμε με υγεία στις οικογένειές μας…», έγραψε σε ανάρτηση ο Διοικητής της Π.Υ. Αγρινίου Θοδωρής Αποστόλου.
Οι φωτογραφίες από το τραπέζι που δεν έλειπε φυσικά και το αρνί.











