Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Δωρητών Οργάνων Σώματος Αιτωλοακαρνανίας καλεί σε αιμοδοσία στο ΚΑΠΗ του Αγίου Κωνσταντίνου το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.
Αναλυτικά:
«Μην περιμένετε την χρεία να σας κροταλίσει την θύρα.
Μην αναγκάσετε το τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου να δει την αγωνία στο πρόσωπο σας
Απλώστε το χέρι σας και βοηθήστε
Ελάτε το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2025 χαλαρά και με χαμόγελο στο ΚΑΠΗ του Αγίου Κωνσταντίνου ( φάτε και ένα κουλουράκι) , θα σας περιμένει το τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Αγρινίου με το καλύτερο χαμόγελο του από τις 09:30 το πρωί μέχρι 13:30.
Ποτέ δεν ξέρεις ποτέ θα χρειαστούμε όλοι μας ένα χέρι απλωμένο.
Ας κάνουμε πράξη το σύνθημα:
ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΙΜΟΔΟΤΗΣ»










