Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου, 2021

Αγρίνιο: Β’ ΕΛΜΕ και Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. έθεσαν επί τάπητος τα ανοιχτά «μέτωπα»

Αγρίνιο: Β’ ΕΛΜΕ και Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. έθεσαν επί τάπητος τα ανοιχτά «μέτωπα»

Συνέντευξη Tύπου παραχώρησαν σήμερα, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, εκπρόσωποι της Β’ ΕΛΜΕ  και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αγρινίου – Θέρμου με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς. 

Η συνέντευξη έλαβε χώρα στα γραφεία της Β΄ΕΛΜΕ και μίλησαν ο Πρόεδρος της, Γιώργος Κατσίφας, η αντιπρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αγρινίου- Θέρμου, Αγγελική Συργιάννη, η Γενική Γραμματέας Μάρθα Σαράκη καθώς και το μέλος του ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ, Κώστας Κορδάτος.

Αναφέρθηκαν τόσο στην έναρξη του σχολικού έτους και τα κενά που παρατηρούνται στις θέσεις των εκπαιδευτικών, τα μέτρα κατά της πανδημίας, τους εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών, τα ολιγομελή τμήματα αλλά και το φλέγον ζήτημα που αφορά τις καθαρίστριες των σχολικών μονάδων, δεδομένων και των επιδημιολογικών συνθηκών που απαιτούν πιστή εφαρμογή και τήρηση των πρωτοκόλλων.

Μνεία έγινε και αναφορικά με το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία και τις τρέχουσες εξελίξεις στην εκπαίδευση.

Σε ότι αφορά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση παρατηρούνται τα ίδια κενά με την περασμένη χρονιά, 180 στον αριθμό. Αναφορικά με την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τα όσα τόνισε ο κ. Κατσίφας, η κατάσταση είναι σαφώς βελτιωμένη, καθότι τα κενά ανέρχονται σε 35.

Ζητήθηκαν δωρεάν rapid tests τόσο για εμβολιασμένους (που ανέρχονται σε 90% στην περιοχή) όσο και ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς και έμφαση δόθηκε στο ζήτημα των καθαριστριών, όπου τονίστηκε οι επιδοτήσεις από το αρμόδιο υπουργείου μειώθηκαν, γεγονός που εγείρει σημαντικά προβλήματα. Σημειώθηκε ωστόσο ότι ο Δήμος Αγρινίου εξασφάλισε επιχορήγηση ύψους 180.000 ευρώ ώστε να διατηρήσει τον ίδιο αριθμό καθαριστριών με πέρυσι, αν και αυτός δεν επαρκεί.

Τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος της Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, Γιώργος Κατσίφας:

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.