Εξουδετερώθηκε με ασφάλεια και καταστράφηκε με ελεγχόμενη έκρηξη, το βλήμα όλμου που εντοπίστηκε την Κυριακή (17/5/26) το πρωί από περιπατητές στο όμορφο δάσος του Αγίου Χαραλάμπους στην Ευρυτανία.
Το οξειδωμένο πυρομαχικό υλικό, κατάλοιπο ασφαλώς του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εντοπίστηκε στην περιοχή «Κόκκαλα» και συγκεκριμένα στην τοποθεσία «Ταψάκι».
Το πρωί της Δευτέρας οι έμπειροι πυροτεχνουργοί της 695 ΑΒΠ που ειδικεύονται σε εξουδετέρωση πυρομαχικών (EOD) και αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς (IED), προχώρησαν στην εξουδετέρωση του βλήματος και στη συνέχεια στην ελεγχόμενη έκρηξη και καταστροφή του, στο παλιό λατομείο στο Βελούχι.










