Μπαράζ πυρκαγιών προέκυψε χθες (Δευτέρα 21/7) στην περιοχή του δήμου Αγρινίου.
Τις βραδινές ώρες μάλιστα εκδηλώθηκε φωτιά και σε αγροτική περιοχή στο Δ.Δ Κάτω Κερασόβου Μακρυνείας.
Κινητοποιήθηκαν η Πυροσβεστική Υπηρεσία Αγρινίου και ο εθελοντικός σταθμός Γαβαλούς ενώ συνέδραμε ο δήμος Αγρινίου με δύο jcb ,ένα φορτωτή, μια υδροφόρα και δύο φορτηγά.
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χειριστές και στους οδηγούς της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Αγρινίου που πάντα είναι παρόντες. Μπράβο στην Πυροσβεστική υπηρεσία Αγρινίου και στον εθελοντικό σταθμό Γαβαλούς και ιδιαίτερα στον κύριο Καζάνα Κωνσταντίνο γιατί σήμερα είχαν μια δύσκολη μέρα», αναφέρει ο αντιδήμαρχος Γιάννης Βασιλείου.









