Τρίτη, 27 Οκτωβρίου, 2020

Φτιάξτε το τρένο, δώστε μετοχές σε ΚΤΕΛ-Ταξί, όλα express & λύνεται το θέμα

trenoΟ μοναδικός τρόπος εξόδου από το Αγρίνιο χωρίς ΙΧ είναι το ΚΤΕΛ και τα Ταξί, για τα οποία σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να  κινηθεί ο νόμος  όπως έγινε  χθες ( δείτε εδώ).

Σήμερα, το 2016 ο νόμος είναι συγκεκριμένος για τις υπεραστικές μεταφορές. Δεν εγγυάται κανένας βέβαια τι θα συμβεί στο μέλλον με τους νόμους, αν θα αλλάξουν, αν θα απελευθερωθούν οι μεταφορές, με ποια μορφή κτλ. Γιατί τα μάτια μας έχουν δει πολλά τα τελευταία χρόνια.

Εκείνο όμως που συμβαίνει στην πράξη είναι ότι στη συνείδηση πολλών επιβατών καταγράφεται ως αντιδικία επαγγελματικών ομάδων.

Οι απλοί  επιβάτες  θεωρούν ότι  το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας είναι αρκετά καλό. Το μειονέκτημα του είναι οι πολλές στάσεις λόγω της γεωγραφικής διασποράς του Νομού. Αυτός ήταν ο λόγος κάποιος να μπει στη λογική του ταξί η ΙΧ ( έτσι το βλέπει) .

Σαν μόνη λύση θα ήταν η επαναλειτουργία του τρένου. Και τις στάσεις και τα περισσότερα εσωτερικά δρομολόγια εντός νομού ( που δεν συμπίπτουν με τα υπεραστικά) θα τα κάνει αυτό. Και αφού θα τίθεται θέμα ζημίας του ΚΤΕΛ ή απώλειας θέσεων εργασίας, τότε στην νέα (πλέον) γραμμή της Αιτωλοακαρνανίας να πάρει και το ΚΤΕΛ μερίδιο ως μετοχές και όχι ένας “άκυρος” επιχειρηματίας από το υπερπέραν.

Αυτό θα είχε ως συνέπεια όλα τα υπεραστικά δρομολόγια να είναι ΜΟΝΟ express και το ΚΤΕΛ όχι μόνο να μην έχει οικονομική ζημία, αλλά και οικονομικό όφελος . Κυρίως όμως το ΚΤΕΛ θα αποκτήσει ταχύτητα αυτοκινήτου και να λήξει έτσι το όποιο πρόβλημα. Και τα Ταξι  θα βγουν κερδισμένα έτσι γιατί θα πηγαίνουν κόσμο προς και από τις γραμμές του τρένου κάνοντας έτσι ειδική συμφωνία ή παίρνοντας το σωματείο τους  ( γιατί όχι) ένα μικρότερο μερίδιο στη γραμμή του τρένου.

Και έτσι θα είναι όλοι ευχαριστημένοι…και προπαντός οι επιβάτες. Γιατί οι νόμοι αλλάζουν.

Λ.Υ.

Θέματα που ενδιαφέρουν

16 Σχόλια

  1. antikeimenikos


    Και αφού θα τίθεται θέμα ζημίας του ΚΤΕΛ ή απώλειας θέσεων εργασίας, τότε στην νέα (πλέον) γραμμή της Αιτωλοακαρνανίας να πάρει και το ΚΤΕΛ μερίδιο ως μετοχές και όχι ένας «άκυρος» επιχειρηματίας από το υπερπέραν.

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ τί άλλο θα ακούσουμε!!

    Μήπως να δώσουμε και μετοχές από το αεροδρόμιο στο Άκτιο στο ΚΤΕΛ;

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Θα πρέπει να ανοίξει το επάγγελμα, να μπορούν και άλλοι να ιδρύσουν ΚΤΕΛ και να μπουν στον κλάδο των υπεραστικών μεταφορών.

    Έτσι θα δημιουργηθεί ανταγωνισμός και οι τιμές θα πέσουν, ενώ οι υπηρεσίες θα βελτιωθούν.

    Όσο για το τρένο είναι λίγο πιο δύσκολο και κατανοώ τον “αρθρογράφο”:

    Για να γίνει τρένο στην Αιτ/νία θα πρέπει ένας ξένος ιδιώτης να δει κέρδος στο εγχείρημα για να επενδύσει. Το κράτος δεν μπορεί γιατί παράγει ελλείμματα, ενώ μόνο ιδιώτες από Ρωσία-Γαλλία-Κίνα κτλ φαίνεται να έχουν κάποιο συμφέρον.
    Το Αγρίνιο ΔΕΝ είναι λιμάνι για να μπορεί ο ιδιώτης να μεταφέρει εκτός από επιβάτες και εμπόρευμα και να βρει κέρδος. Επίσης, δεν μπορεί να υπάρξει σύνδεση με Πάτρα λόγω γέφυρας.
    Η μόνη πιθανή λύση θα ήταν σύνδεση με το Πλατυγιάλι, αλλά δεν συμφέρει καθώς υπάρχει πιο ψηλά η Ηγουμενίτσα.

    Άρα τρένο στην Αιτ/νία ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!

  2. rap

    Απλά και ύσηχα αγαπητέ δεν μπορεί σε ένα Νομό να υπάρχει ένα μονοπώλιο που καθιερώθηκε πριν από 50-60 χρόνια με τον τρόπο που όλοι γνωρίζουμε, να προσφέρει πανάκριβες υπηρεσίες, να μην υπάρχει εναλακτική λύση και από πάνω να βάζουν την Τροχαία λες και είναι υπαλληλοί τους και να κυνηγάνε (στα όρια του νόμου) μερικόυς ταξινζήδες που μεταφέρουν κάποιους συμπολίτες μας στην Αθήνα. Αν είναι η μάνα σου άρωστη ή ανάπηρη θα πρέπει να διθέσεις 2 μέρες και 100 ευρώ για να την πας με το ΚΤΕΛ από το Αγρίνιο στην Αθήνα. Αυτό αποτελεί Αίσχος.

  3. Νώντας

    Αν και έχει βάση η σκέψη προκειμένου να είναι όλοι χαρούμενοι, εν τούτοις καλό θα είναι να υπάρχει δημιουργικός ανταγωνισμός. Δεδομένου ότι το ΚΤΕΛ μονοπωλεί τις μετακινήσεις στο νομό καλό θα ήταν σοβαρά και οργανωμένα να απαιτηθεί η επαναλειτουργία της γραμμής του τραίνου που δημοπρατήθηκε και ξαναδημοπρατήθηκε στην εποχή των 20000 έργων… Το τραίνο θα επιφέρει βελτίωση των μετακινήσεων, είναι ασφαλέστερο και θα προκαλέσει βελτίωση των υπηρεσιών του ΚΤΕΛ.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα η βελτίωση των υπηρεσιών των φέρυ στο Ρίο-Αντίρριο.

  4. antikeimenikos

    Και εγώ θα πάρω το τρένο να πάω Αθήνα… Θα είναι από τα τρένα που επιπλέουν στο νερό…

    Ρε που μπλέξαμε…

  5. apostolis

    Εδώ Αντικειμενικός στο Άκτιο είναι μέτοχοι Γερμανικοί Δήμοι. Για Έλληνες ιδιώτες έβγαλες αλλεργία, οι Γερμανοί δεν σε πειράζουν. “Αντικειμενικός” κατά τα άλλα

  6. antikeimenikos

    @apostolis
    Καμία αλεργία δεν έβγαλα για Έλληνες ιδιώτες. Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπα και λογικό για μέσο νεοέλληνα.

    Αυτό που είπα είναι ότι δύσκολα θα βρεθεί κάποιος ιδιώτης να επενδύσει σε σιδηροδρομική γραμμή στην Αιτ/νία από τη στιγμή που δεν μπορεί να υπάρξει σύνδεση με Αθήνα-Πειραιά.

    Είπα επίσης ότι το Ελληνικό δημόσιο δεν έχει τα χρήματα να το κάνει. Οι Γερμανικοί δήμοι φαίνεται να τα έχουν. Μακάρι να τα είχαν και οι Ελληνικοί.

    Η διαφορά μας είναι ότι εσύ λες τι ΕΥΧΕΣΑΙ να μπορούσε να γίνει και εγώ λέω απλά τι ΜΠΟΡΕΙ να γίνει.

    Εσύ μπορεί να εύχεσαι να καταργηθεί ο ΕΝΦΙΑ ή να γίνει αυτονόμηση του Πανεπιστημίου στο Αγρίνιο… Το θέμα είναι τι μπορεί να γίνει.

    Οπότε ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ και αν διαφωνείς πρότεινε κάτι που νομίζεις ότι ΜΠΟΡΕΙ να γίνει να το κουβεντιάσουμε.

  7. civilian

    Το επόμενο μεγάλο στοίχημα που αφορά το νομό όσον αφορά τις μεταφορές είναι η κατασκευή σιδηροδρόμου.
    Οι υπηρεσίες του ΚΤΕΛ χρειάζονται βελτίωση και το μονοπώλιο πρέπει να σταματήσει είτε με την απελευθέρωση του επαγγέλματος, είτε με τη δημιουργία νέου μεταφορικού μέσου.
    Για τις κάκκιστες υπηρεσίες του ΚΤΕΛ ξέρουν καλύτερα οι εκατοντάδες Αγρινιώτες φοιτητές, τακτικοί πελάτες του ΚΤΕΛ που μετακινούνται κάθε εβδομάαδα από Αγρινιο προς την κοντινή Πάτρα. Ένας εκ των οποίων υπήρξα και εγώ τα τελευταία χρόνια. Μετακινήσεις με “όρθιους” επιβάτες, υπερβολικά γεμάτο λεωφορείο με σκοπό το υπερκέρδος από την ΚΤΕΛ Α.Ε. …. Για την επικυνδινότητα των δρομολογίων σε ασφυκτικά γεμάτα λεωφορεία δε χρειάζεται να πω κάτι. Όλοι καταλαβαίνετε…..

  8. rap

    Καλώ τους ταξινζήδες να φτιάξουν μια εταιρεία μεταφορών στην οποία θα απευθύνονται οι επιβάτες που θέλουν να πάνε στην αθήνα ή οπουδήποτε αλλου και θα πληρώνουν και η εταιρεία θα επινοικιάζει το ταξί που θα μεταφέρει τους επιβάτες. Καθόλα νόμιμη κίνηση και έτσι θα σπάσουν και το μονοπώλιο. Η δε άνδρες της Τροχαίας θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν είναι υπάλληλοι του ΚΤΕΛ αλλά της ελληνικής Πολιτείας.

  9. apostolis

    Αντικειμενικός οκ λοιπόν. Σε ρωτάω: Γιατί θεωρείς ανέφικτο μια εύρωστη οικονομικά ελληνική εταιρεία τύπου ΚΤΕΛ να αγοράσει μερίδιο σε μια ΜΙΚΡΗ σιδηροδρομική γραμμή, αν (το εύχομαι) να ιδιωτικοποιηθεί;
    Γιατί μου έδωσες την εντύπωση ότι πιστεύεις μόνο σε ξένους επενδυτές.
    Που είναι το παράλογο λοιπόν στο παραπάνω;

  10. antikeimenikos

    @apostolis
    Αυτό που λες το ΚΤΕΛ να αγοράσει μετοχές σε ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ εταιρία πχ σιδηροδρόμους, ταξί, αεροδρόμια κτλ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από την επιτροπή ανταγωνισμού γιατί υπάρχει κίνδυνος ΚΑΡΤΕΛ.

    Θα πρέπει οι εταιρίες που ασχολούνται με τις μεταφορές να είναι ανεξάρτητες.

    Δεν είπα ποτέ ότι πιστεύω μόνο σε ξένους επενδυτές. Είπα απλά ότι τέτοιες μεγάλες επενδύσεις στις μέρες μας γίνονται μόνο από ξένους που έχουν κεφάλαια. Μακάρι να γίνονταν και από Έλληνες, δήμους κράτος κτλ εφόσον δημιουργούν ανταγωνισμό.

  11. ευπλους

    Το δρομολογιο Αγρινιο-Κρυονερι με αμμεση ανταποκριση με ταχυπλοο με τον μωλο της Πατρας σε περιπου μιαμιση ωρα θα ειναι πολυ εξυπηρετικο και κερδοφορο.

  12. Jeriko

    Υπαρχουν και τα ταξι-βαν με μισθωση …..αν θεσ να πας μακρια χωρις ΚΤΕΛ. κυκλοφορουν μερικα στο νομο μας!!!!

  13. ευπλους

    Vg Chatzimanouil ενοουμε μετεπιβιβαση στο πλοιο και οχι να μπουκαρει το τρενο στο πλεουμενο ,στα υπολοιπα απο εκει και πανω συμφωνω πληρως.

  14. κων/να

    ‘Το μειονέκτημα του είναι οι πολλές στάσεις λόγω της γεωγραφικής διασποράς του Νομού. ‘ Αυτο εφταιξε;

    Τα υπεραστικά δρομολόγια να είναι ΜΟΝΟ express και ……..το ΚΤΕΛ να προσθεσει δρομολογια….! Μεταξι 2¨30 μ.μ και 5μ.μ δεν υπαρχει κανενα δρομολογιο!

    Πως να μην ειναι αποκομμενο το Αγρινιο απο αλλες πολεις; Bαριουνται που ζουνε μαλλον η πεφτουν για υπνο το μεσημερι λογον ζεστης……μιας και τα λεωφορεια ειναι ιδιωτικα. Η μαλλον, δεν τους πειραζει που ο κοσμος εχει δουλειες/εργασιες γιατι ζουνε στο κοσμο τους, στον αργο ρυθμο του παρελθοντος!

    Καμμια εξυπηρετηση επισης των φοιτητων τωρα που ειχαν εξεταστικη, και οχι μονο, που ειναι τακτικοι πελατες και οχι ‘ο απλος’ επιβατης!

  15. retro

    τα ταξι δουλευουν μονο με ”μαυρο” χρημα…αυτό δεν πειραζει κανεναν?με προχειρους υπολογισμούς κάθε ταξι βγαζει 260 ευρω ΚΑΘΑΡΑ την ημερα κ ΜΑΥΡΑ!οσα ταξι δουλευουν πιατσα,που δεν θελουν να παρανομησουν, για να βγαλουν 30 ευρω τη βαρδια,τι είναι?μακακες?

  16. retro

    για τον κυριο που ειπε ότι θα πρεπει τα ταξι να φτιαξουν εταιρεια νομιμα κ ωραια θα του πω ότι αυτό δεν πρόκειται να γινει ποτε!!!αν μαθει καποιος στο μαυρο χρημα,στο πολύ κ αφορολογητο μαυρο χρημα,δεν πρόκειται να γινει νομιμος.29 τα εκατο των καθαρων κερδων φορολογηση συν 100 /ο προκαταβολή φορου.ΔΗΔΑΔΗ στα 100 ευρω θα πληρωνει 58ευρω στην εφορια.ενω τωρα τα ταξι πληρωνουν φορο ΜΗΔΕΝ.ξυπνηστε…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.