Το Τμήμα Βόλεϊ της Γ.Ε.Α. ανακοίνωσε την ολοκλήρωση των μετεγγραφών για τη γυναικεία ομάδα βόλεϊ, η οποία θα αγωνίζεται τη νέα αγωνιστική περίοδο στο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής κατηγορίας.
Η ομάδα ενισχύθηκε σημαντικά με στόχο τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού και φιλόδοξου συνόλου που θα εκπροσωπήσει επάξια τον σύλλογο και την πόλη του Αγρινίου.
Συγκεκριμένα, στην ΓΕΑ εντάχθηκαν οι:
-Δημητράντζου Χριστίνα (libero)
-Κιρκινέζου Σοφία (libero)
-Γεωργούση Μαρία (κέντρο)
-Χαϊντίνη Μαρία (πάσα)
-Βέτσα Αργυρώ (πάσα)
-Σταμουλακάτου Ευσταθία (ακραία)
-Τσιακανίκα Γεωργία (πάσα)
-Τελλίδου Ελένη (ακραία)
Το ρόστερ θα ολοκληρωθεί με συνδυασμό έμπειρων αθλητριών και νεανικών ταλέντων από την ευρύτερη περιοχή, ενισχύοντας το όραμα για μακροχρόνια ανάπτυξη και διακρίσεις.
«Ευχαριστούμε θερμά τις αθλήτριες που εμπιστεύτηκαν το πλάνο της ομάδας μας και καλωσορίζουμε όλες τις νέες παίκτριες στην «οικογένεια» της Γ.Ε.Α», καταλήγει η σχετική ενημέρωση.









