Με βίντεο απάντησε ο Άδωνις Γεωργιάδης στον Νίκο Ανδρουλάκη για τη μήνυση που υπέβαλε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σε βάρος του με αφορμή όσα είπε ο υπουργός Υγείας για το ακίνητο της οικογένειας Ανδρουλάκη στο Ηράκλειο που νοικιάζεται από το Δημόσιο.
Έγραψε ο κ. Γεωργιάδης:
«Σήμερα έμαθα ότι μου κατέθεσε μήνυση ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης για συκοφαντική δυσφήμιση ως προς την κριτική που του άσκησα για την ενοικίαση του ακίνητου του στο Κτηματολόγιο. Στο βίντεο που ακολουθεί η απάντησή μου….κύριε Ανδρουλάκη μαζί μου μπλέξατε…»









