Ο Φώτης Ζημιμόπουλος δεν συμμετείχε στο φετινό Σπάρταθλον όμως η περιοχή μας είχε εκπροσώπηση στον αγώνα.
Ο Κατουνιώτης Παναγιώτης Μαλτέζος του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Αγρινίου συμμετείχε και τερμάτισε για δεύτερη φορά.
Ο 57χρονος δρομέας τερμάτισε τον δύσκολο αγώνα σε χρόνο 35:17:11.
«Συγχαρητήρια φίλε Παναγιώτη. Για δεύτερη φορά Σπαρταθλητής το μέλος του Συλλόγου μας», έγραψε σε ανάρτηση ο Σύλλογος Δρομέων Υγείας Αγρινίου.












