Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου, 2020

Στο «γιατί γίνονται οι καταλήψεις» απαντά καυστικά κι αλληγορικά ο δάσκαλος Στέλιος Φούντας

Με μια διαφορετική, αλληγορική αλλά εξαιρετική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Αγρινιώτης εκπαιδευτικός  Στέλιος Φούντας επιχειρεί να προσεγγίσει το παγκόσμιο φαινόμενο των καταλήψεων του φθινοπώρου στην Ελλάδα. Σε ένα κείμενο με εντελώς ξεχωριστό ύφος, σχεδόν πεζό- σχεδόν ποίημα, αυτοαναφορικό και καυστικό, λέει πράγματα που θα προβληματίσουν και θα ξενίσουν κάμποσους. Κυρίως λέει ότι έπρεπε να μας ενδιαφέρουν μόνο τα παιδιά και πως οι ιδεολογίες θέλουν να αναπαραχθούν κι εκείνες!

Άκληροι ήταν η λέξη για τα ζευγάρια που δεν είχαν παιδιά.
Την ένιωθα την απαξία,
σχεδόν την κατάρα στη λέξη.
Αδυναμία αναπαραγωγής,
έλλειψη διαδοχής και κυρίως απουσία συνδετικού κρίκου στο γάμο…
Ευλογημένη η τεχνητή γονιμοποίηση, έλυσε υπαρξιακά προβλήματα.
-όλο μας φωνάζει η Νίκαινα ρε μάνα…
-δεν έχει παιδιά και ζηλεύει
Τραβάτε αλλού να παίξτε.

Στην κοσμική μου γνώση προσέλαβα και Φρόυντ και Ράιχ.
Ο άντρας ψάχνει ωάριο να διαιωνιστεί…
Τόσο βιολογικό!!
Μ’ άφησε ακάλυπτο.
Μα διαιωνίζεις και το θάνατο σκεπτόμουν.
Κάθε τοκετός είναι ένα καινούριο μνήμα.
Εντάξει έχω πάρει φως στη γέννα… Συγχωρέστε με…
Με 48 τα εκατό καταργείς την προίκα, τη μοιχεία, την ποδιά, βάζεις με το Λαλιώτειο μούσι και την κοινωνιολογία στα σχολεία.
Για το ΠΑΣΟΚ λέω μωρέ.
Κοινωνιολογία στο Λύκειο!
Ούτε η Αγία Γραφή να ήταν.
Παντελόνι με πιέτα ο καθηγητής, μάλλον πράσινο, πόλο μπλουζάκι.
-καλημέρα παιδιά.
-καλημέρα κύριε.
Κοίταζα το τεχνοκρατικό του μούσι.
-Το μάθημα αυτό που επιτέλους μπήκε στα σχολεία απαντά σ’ όλα τα ερωτήματα, άρχισε να λέει.
Μωρέ μπράβο σκέφτηκα. Πασπαρτού!!
– κύριε να ρωτήσω κάτι;
– δε τελείωσα. Πως λέγεσαι;
-Φούντας.
– είσαι ο πρόεδρος του 15μελους;
-α! (ναι στα ξηρομερίτικα)
-κι ο θεσμός των μαθητικών κοινοτήτων.
Δεν είχα ποτέ υπομονή.
-ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ;
-Βεβαίως θέση – αντίθεση- σύνθεση. ξανάβαλε κασέτα.
-κύριε, ο, τι συμβαίνει με τα’ άτομα που ψάχνουν ωάριο οι άντρες και σπερματοζωάριο οι γυναίκες να διαιωνιστούν συμβαίνει και με τις ιδεολογίες;
– πολύ ωραία ερώτηση. Πως λέγεσαι είπαμε; – Φούντας( και κοίταξα προς τη Μαρία)!
– Ο Γκράμσι στο βιβλίο του…
– να σας βοηθήσω κύριε:
Τα κόμματα έχουν πέσει πάνω στη νεολαία και στο μαθητικό κίνημα και τα νιώθω όχι απλά ότι ψάχνουν ωάριο- να έχουν οργασμό και διαιώνιση,
αλλά τα νιώθω ως ιούς,
να μην πω ως βρικόλακες, ως δράκουλες που θέλουν αίμα παρθένας για να αναβιώσουν.
Με διέκοψε
-όχι όλα τα κόμματα…
-ΟΛΑ!!
Η μονομαχία άρχισε.
-κι όχι μόνο οι σφραγίδες στον Άρειο Πάγο κ. καθηγητά, αλλά οι ιδεολογίες.
Με στόμφο όλα αυτά,
όπως ο ρόλος του Van Helsing σ’ ένα θεατρικό της Καραδήμα εδώ στ’ Αγρίνιο στην παράσταση ΔΡΑΚΟΥΛΕΣ ,
άρχισε ν’ απαριθμεί κλισέ απ την επιστήμη που απαντά σ’ όλα!!

-Κάτι έγινε και πέρυσι με την κοινωνιολογία. αλλά δε με νοιάζει πια…
Την άλλη χρονιά.
Ασκληπιού 3 εκδόσεις Δωδώνη, συγγράμματα για το Παιδαγωγικό,
τεκνό της βιβλιαγοράς και σπουδαστής ταυτόχρονα η αφεντιά μου.
Καθηγητάδες,
επίκουροι ,
υποψήφιοι διδάκτορες,
αγνό αλλά και καριερίστικο φοιτηταριό..
Δεκαδες Van Helsing μπροστα μου..
Φλεγόμενα μάτια όχι για την παιδαγωγική αλλά για την καριέρα και τη διαιώνιση της ιδεολογίας.
-Η εκπαίδευση αναπαράγει την κυρίαρχη ιδεολογία
,αν γ… εμείς την εκπαίδευση θα διαιωνιστεί η δική μας ιδεολογία!!
είπε με έμφαση ένας.
-ο, τι αναπαράγεται πεθαίνει, απάντησα!
Με κοίταξε ανταγωνιστικά .
Κάπου τον είδα πολλά χρόνια μετά
Κάπου έγλειφε!!

Τώρα κρατάει ιστοσελίδα και περηφανεύεται για πολλοστή φορά για τις καταλήψεις
Άκληροι, δράκουλες, βαμπίρ…
-Παίζω σ’ άλλη αυλή και σ’ άλλα προαύλια μάνα
Σ’ αυτές που έχουν παιδιά!

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.