Η δημοτική αρχή Αμφιλοχίας ξιφουλκεί κατά των ΑΠΕ, βγάζει δελτία Τύπου για δυναμική παρουσία σε συλλαλητήριο (που οργάνωσαν άλλοι) και απειλεί και με…παραίτηση ο δήμαρχος.
Καλά ως εδώ… Μόνο που όλα αυτά δεν συμβαδίζουν με την επιλογή της να έχει ως βασικό χορηγό στις πολιτιστικές εκδηλώσεις την ενεργειακή εταιρεία που είναι κυρίαρχη στις ΑΠΕ…Το λογότυπο της εταιρείας διαφημίζεται στις αφίσες του δήμου (βλέπε συναυλία Ασλανίδου) και καλά κάνει αφού χορηγία της ζητείται και την προσφέρει…
Η κραυγαλέα αυτή αντίφαση της δημοτικής αρχής ωστόσο έχει μπει στο στόχαστρο των συμπολιτών και στα social media γίνεται χαμός. Μέχρι την αποχώρηση της Φιλαρμονικής από τις εκδηλώσεις ζητούν…










2 Σχόλια
Αν ήταν κανένας δαπιτης ούτε που θα έπαιρνε το αυτάκι σας για το κράξιμο
οι πολίτες είναι υποψιασμένοι…..
αλλωστε περα απο τις νυν εκδηλωσεις στην αμφιλοχια και σε καποια χωριά δίνει απο το ….υστερημά της η ΤΕΡΝΑ !
Αλλα η νυν δημοτική αρχη γενικότερα χορηγό στις δημοτικές εκλογές ποιος είχε?