Η μνήμη των θαυματουργών Αγίων Αναργύρων θα τιμηθεί στο εορτάζον παρεκκλήσιο της Χριστιανικής Ενώσεως Αγρινίου (οδός Χαρ. Τρικούπη 37) με το ακόλουθο πρόγραμμα:
«Παρασκευή 31/10 και ώρα 6:00 μ.μ. ο πανηγυρικός εσπερινός με αρτοκλασία και θεία κήρυγμα.
Ανήμερα της εορτής (Σάββατο πρωί) θα ψαλλεί όρθρος και εν συνεχεία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Δαμασκηνός θα τελέσει αρχιερατική θεία λειτουργία μετά κηρύγματος, ενώ θα ακολουθήσει μνημόσυνο των ευεργετών και δωρητών του Γηροκομείου και της Χ.Ε.Α.
Το απόγευμα του Σαββάτου ώρα 5:00 μ.μ. θα γίνει εσπερινός και παράκληση στους Αγίους Αναργύρους.
Το παρεκκλήσιο θα παραμείνει ανοικτό και τις δύο μέρες της πανηγύρεως από το πρωί έως το βράδυ, ώστε οι προσερχόμενοι πιστοί να προσκυνήσουν το ιερό λείψανο των Αγίων Αναργύρων».











2 Σχόλια
Χρόνια Πολλά με Υγεία 🌹🕯️🕯️🕯️🕯️🌹
Ι. ΔΕΝ πρόκειται για “το λείψανο”, αλλά, πλην και όμως, για ΤΑ Λείψανα… Εφ’ όσον μιλάμε για Δύο Αναργύρους..
Ι.2. .. Που ακόμη και Ενός Αναργύρου, Κοσμά ή Δαμιανιού, εφ’ όσον… ξανά μανά.. πρόκειται για “αποτμήματα” κοκκαλακίων… αμ.. πάλι, αναγκαστικά μιλάμε στον πληθυντικό… Κοκκαλάκια από δώ… κοκκαλάκια από κεί… διαμοιρασμένα… Λειψανάκια…
ΙΙ. Κοκαλολατρεία.. χριστιανικότατη…
ΙΙ.2. Θυμάμαι στα “ενδάδε”, ως μαξούμι χριστιανόπουλο, που έπρεπε να προσκυνήσω ολοφάνερα οστά… πίσω από ένα γυαλάκι… στη Χριστιανική Ένωση… Αγίους Αναργύρους… Μπρρρρ.. .
Αφήστε, σας παρακαλώ, τους αγίους ν’ αγιάσουν και τα λειψανάκια τους ήσυχα…
Έτσι που λες…
Θ._