Ήταν να μην πάρει φόρα το έργο στην Ιόνια Οδό. Παρά τα μεγάλα προβλήματα που έφεραν τόσο η οικονομική κρίση όσο και τα capital controls τα εργοτάξια ζωντάνεψαν και μάλιστα όπως μαθαίνει το ypodomes.com το έργο ξαναγκάζωσε.
Το γεγονός αυτό το καταδεικνύει και η πρώτη ανεπίσημη παράδοση 4χλμ δρόμου πριν από λίγες μέρες που αφορά τον κλάδο προς Αντίρριο από το Μεσολόγγι μέχρι το Κεφαλόβρυσο από 39ο έως το 44ο χλμ.
Ο κλάδος εξυπηρετεί και τις 2 κατευθύνσεις, με μία λωρίδα προς Ιωάννινα και μία λωρίδα προς Αντίρριο. Το τμήμα αυτό δόθηκε προκειμένου να μπορέσει να δουλευτεί ο κλάδος προς Ιωάννινα και να ολοκληρωθεί.
60χλμ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2016
Το σημαντικότερο νέο στοιχείο σύμφωνα με πολύ έγκυρη πηγή του ypodomes.com είναι πως πλέον το έργο θεωρείται αρκετά ώριμο ούτως ώστε να τεθεί ο στόχος να παραδοθούν τα πρώτα 60χλμ από το Κεφαλόβρυσο μέχρι και μετά την Αμφιλοχία (συμπεριλαμβανομένων και των 34χλμ του ήδη έτοιμου τμήματος της παράκαμψης Αγρινίου).
Μεγάλος στόχος είναι η παράδοση στην κυκλοφορία το πιθανότερο τις αρχές του 2016, χωρίς να αποκλείεται κάποια έκπληξη. To μοναδικό πρόβλημα σε αυτό το τμήμα είναι μία έκταση σε ένα μήκος 1χλμ στο Ρίβιο όπου ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση. Όπως αναφέρει η πηγή χωρίς το συγκεκριμένο τμήμα ο δρόμος “κόβεται στα δύο”.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΓΕΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Ερώτημα παραμένει το τελικό χρονοδιάγραμμα του έργου με βάση την αίτηση της Νέας Οδού (της παραχωρησιούχου εταιρείας της Ιόνιας) για παράταση των έργων κατά 1 έτος και την απόφαση του ΥΠΟΜΕΔΙ να στείλει το αίτημα στην Επιτροπή Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών.
Για αυτό το θέμα όπως μαθαίνει το ypodomes κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή ο Τομεάρχης Υποδομών της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκη που ρωτά ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου “για την όσο το δυνατόν συντομότερη ολοκλήρωση του οδικού άξονα” και αν υπάρχει μέριμνα για την επιτάχυνση των διαδικασιών και την ομαλή συνέχιση του έργου προκειμένου να εξασφαλιστεί η άμεση αποπεράτωση του.
Να θυμίσουμε πως η παράταση της Ιόνιας Οδού αφορά και την ολοκλήρωσης της Σήραγγας Κλόκοβας όπου η εταιρεία παραχώρησης ζητά να να πάει το καλοκαίρι του 2017.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
6 Σχόλια
20 ευρώ σε όποιον μου βρει πιο σύντομο δρόμο Αγρίνιο-Γιάννενα και Αγρίνιο-Πάτρα συνδυαστικά μέσω απευθείας σύνδεσης με την Ιονία (πχ μέσω Αγγελοκάστρου) από αυτούς που υπάρχουν ήδη…
Σχετικό λινκ:
http://www.agrinionews.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF-google-earth-%CE%B7-%CF%80%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%83/
NΑ ΓΙΝΕΙ ΕΥΘΕΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ Η ΠΟΛΗ. ΚΡΑΤΑ ΤΑ 20 ΕΥΡΩ.
Ρε παιδιά, Αγρίνιο-Καλύβια-Αγγελόκαστρο είναι πιο μακρυά από Αγρίνιο-Κουβαράς.
Νοιώθετε?
Aν γίνει η σύνδεση απο τον κόμβο Αγγελοκάστρου θα είναι μια ευθεία γραμμή.Ο χρόνος να φτάσει κανείς στο Αγρίνιο απο εκεί θα είναι max 7 λεπτά.Οπότε αναλάβεται πρωτοβουλίες οι αρμόδιοι σύντομα!
@ΦΩΤΗΣ
Και αφού πιάσουμε Ιόνια οδό με τον κόμβο Αγγελοκάστρου, θα κάνουμε άλλα τόσα χιλιόμετρα για να φτάσουμε στους κόμβους Χαλικίου ή Κουβαρά και να συνεχίσουμε προς Πάτρα ή Γιάννενα.
Ψεκασμένες καταστάσεις…
Θα πρέπει να απαιτήσουμε την αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων οδικών δικτύων που χρησιμοποιούμε και θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε!!
Θα έπρεπε ως Αγρινιώτες επίσης να απαιτήσουμε την αναβάθμιση του λιμανιού στο Παλτυγιάλι και τη σύνδεσή του με την Ιόνια οδό.
ΑΛΛΑ τέτοιοι γκασμάδες είμαστε!! Αντί να παρακαλάμε να αναπτυχθεί το Πλατυγιάλι, να πιάσουμε καμιά δουλειά, ασχολούμαστε με σαχλαμάρες και ήδη γελάει μαζί μας η μισή Ελλάδα!
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ? ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΜΕΝΙΚΕ? ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Η ΣΤΑΜΝΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ? .ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟ ΣΥΝΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΕΥΘΕΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΜΕ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ.ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ.ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.