Ξεκινά σήμερα, Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου, το πρωτάθλημα της ‘Α Κατηγορίας της ΕΠΣ Αιτωλοακαρνανίας. Στο γήπεδο Σαρδινίων Αμφιλοχίας το Άρωμα Βαρετάδας θα φιλοξενήσει τον Αστέρα Αγρινίου (27/9, 16:00) για την 1η αγωνιστική.
Ο μοναδικός εκπρόσωπος από την ευρύτερη περιοχή της Αμφιλοχίας στην πρώτη κατηγορία του τοπικού ποδοσφαίρου θα χρησιμοποιεί ως έδρα το γήπεδο των Σαρδινίων.
«Στο γήπεδο-χωράφι ο δήμος δεν έχει κάνει καμία παρέμβαση και το πότισμα γίνεται με την βοήθεια της Πυροσβεστικής και λοιπές εργασίες συντήρησης γίνονται από φίλους της ομάδας», καταγγέλλει ο Δημοτικός Σύμβουλος Αμφιλοχίας Χριστόφορος Κουσιορής.

Όπως υποστηρίζει, ο δήμος Αμφιλοχίας εξέφρασε αδυναμία να το συντηρήσει. Ο κ. Κουσιορής είχε τοποθετηθεί για την εγκατάλειψη γηπέδων του δήμου Αμφιλοχίας στην Ειδική Συνεδρίαση Λογοδοσίας (27/8) και τότε σημείωσε «πως γήπεδο Σαρδινίων πλέον δεν υπάρχει».
Σε κάθε περίπτωση, από την κατάσταση που αποτυπώνεται στις φωτογραφίες, μάλλον είναι τουλάχιστον επικίνδυνο για τους ποδοσφαιριστές να αγωνιστούν σε έναν τέτοιο αγωνιστικό χώρο, αν μπορεί να χαρακτηριστεί τέτοιος…











