Την Δευτέρα, 30 Ιουνίου, εορτή των Δώδεκα Αποστόλων, πανηγύρισε η ομώνυμη Ενορία στις εργατικές κατοικίες της Ναυπάκτου. Φέτος η εορτή συνδυάστηκε με την ολοκλήρωση των βασικών εργασιών του νέου περικαλλούς Ιερού Ναού, ήτοι μαρμαρόστρωση, νέα μαρμάρινη σκαλιστή αγία Τράπεζα, ηχητική εγκατάσταση και κλιματισμός. Επίσης, στον αύλειο χώρο του Ιερού Ναού κατεδαφίστηκε το παλαιό Παρεκκλήσιο, από το οποίο έμεινε εις ανάμνησιν μόνον η Αγία Τράπεζα.
Στην σχετική ενημέρωση που εξέδωσε η Μητρόπολη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου αναφέρεται:
Τήν παραμονή της εορτής, Κυριακή 29 Ιουνίου, χοροστάτησε στόν πανηγυρικό Εσπερινό ο Σεβ. Μητροπολίτης Ιταλίας κ. Πολύκαρπος πλαισιούμενος από Ιερείς καί Διακόνους της Μητροπόλεως. Στό κήρυγμά του ανέφερε ότι ο καθένας μας είναι κεκλημένος στήν αποστολική διακονία, γιά νά κηρύξη Χριστόν Εσταυρωμένον καί Αναστάντα στό περιβάλλον του καί στόν ευρύτερο κοινωνικό χώρο.
Ανήμερα της εορτής, Δευτέρα 30 Ιουνίου,προεξήρχε των Ιερών Ακολουθιών ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου καί Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος. Μέ τόν Σεβασμιώτατο συλλειτούργησαν οι Ιερείς: π. Θωμάς Βαμβίνης, Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος, Αρχιμ. π. Πολύκαρπος Θεοφάνης, ιεροκήρυξ, π. Νικόλαος Δημόπουλος, π. Ιωάννης Βλάχος, ο Εφημέριος του Ι. Ναού π. Ιωάννης Ντζουμάνης καί οι Διάκονοι π. Παίσιος Παρασκευάς καί π. Αντώνιος Αντωνιάδης.
Στό κήρυγμά του ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στό έργο καί τήν διδασκαλία των Αγίων Αποστόλων σέ ένα περιβάλλον εχθρικό πρός τήν νέα πίστη.
Ως παράδειγμα χρησιμοποίησε τήν περίπτωση του Αποστόλου Παύλου πού από τούς Φιλίππους της Μακεδονίας, όπου μαστιγώθηκε καί φυλακίστηκε, πήγε στήν Θεσσαλονίκη καί εκεί συνάντησε καί πάλιν αντίδραση. Μάλιστα, οι Ιουδαίοι προσέλαβαν «αγοραίους» άνδρες, ξεσήκωσαν τόν λαό, οι οποίοι πήγαν στούς «πολιτάρχας», θά λέγαμε σήμερα στούς Δημοτικούς Συμβούλους, καί τούς είπαν: «οι τήν οικουμένην αναστατώσαντες ούτοι καί ενθάδε πάρεισιν».
Αυτός ο χαρακτηρισμός «οι τήν οικουμένην αναστατώσαντες» δείχνει τό έργο καί τήν διδασκαλία των Αγίων Αποστόλων. Προκάλεσαν τήν οικουμένη μέ τό κήρυγμα περί του Σταυρού καί της Αναστάσεως του Χριστού. Οι Ιουδαίοι πίστευαν στόν «Κύριον της Δόξης», γι’ αυτό τό κήρυγμά του Σταυρωθέντος Χριστού ήταν σκάνδαλο. Οι Έλληνες πίστευαν σέ έναν Θεό πού ζή στήν ευδαιμονία καί δέν αγαπά ούτε πονά γιά τόν άνθρωπο καί γι’ αυτούς τό κήρυγμα περί Σταυρωθέντος καί Αναστάντος Χριστού ήταν ανοησία—μωρία.
Έπειτα διερωτήθηκε, μήπως, ενώ οι Άγιοι Απόστολοι «αναστάτωσαν τήν οικουμένην» καί από αυτήν τήν αναστάτωση προήλθαμε εμείς, εν τούτοις εμείς έχουμε εκκοσμικευθή, έχουμε ταυτισθή μέ τήν νοοτροπία του κόσμου; Καί ευχήθηκε οι Άγιοι Απόστολοι νά πρεσβεύουν στόν Θεό νά είμαστε ζωντανοί Χριστιανοί.
Τελέσθηκε Αρτοκλασία υπέρ των εορταζόντων καθώς καί κόλλυβα των Αγίων Αποστόλων πού προσφέρθηκαν ως ευλογία στούς πιστούς.
Στό τέλος της θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος ευχαρίστησε τόν π. Ιωάννη Ντζουμάνη καί τούς Εκκλησιαστικούς Συμβούλους γιά τήν προσπάθειά τους νά ετοιμασθή ο νέος Ιερός Ναός γιά νά τελέσουμε τήν θεία Λειτουργία καί ευχήθηκε σύντομα νά τελέσουμε καί τά Εγκαίνια. Ο ίδιος έθεσε τόν θεμέλιο λίθο τό έτος 2000, ο ίδιος νά τόν εγκαινιάση πρός δόξαν Θεού καί έπαινον της Εκκλησίας.
Παρόντες στήν πανήγυρη ήταν ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ. Βασίλειος Γκίζας, οι Αντιδήμαρχοι κ. Μαρίνα Ρισβά-Πατακοπούλου καί κ. Νικόλαος Ραυτόπουλος καί πολλοί ενορίτες πού στηρίζουν ενεργά τήν προσπάθεια του π. Ιωάννη καί του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου γιά τήν πλήρη αποπεράτωση του Ιερού Ναού.
Μετά τήν θεία Λειτουργία προσφέρθηκε κέρασμα από τό Εκκλησιαστικό Συμβούλιο στόν αύλειο χώρο έμπροσθεν του Ιερού Ναού.