Στην Τριχωνίδα και ειδικότερα στη Δογρή πραγματοποιήθηκε και φέτος η ετήσια συνάντηση συνάντηση μελών και φίλων της Alfa Romeo.
Πρόκειται για παράδοση η οποία συνεχίστηκε για 3η χρονιά, με την συμμετοχή παρά τις κακές καιρικές συνθήκες να είναι αξιοσημείωτη.
Τα φινετσάτα ιταλικά οχήματα, μοντέλα λογιών-λογιών χρονολογιών σε παράταξη, με τους ιδιοκτήτες τους να έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για το… μεράκι τους.
O Σύλλογος Κατόχων και Ιδιοκτητών Alfa Romeo Δυτικής Ελλάδας με έδρα την Πάτρα διοργάνωσε και φέτος την ετήσια συνάντησή του στις όχθες της Τριχωνίδας, με τις εικόνες να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές.
Φωτογραφίες: Δημήτρης Ταταράκης













