Το Διοικητικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων ( Π.Ε.Δ) Δυτικής Ελλάδας, μετά από εισήγηση του Αντιπροέδρου της και Δημάρχου Ερυμάνθου κ. Θεόδωρου Μπαρή , υιοθέτησε ομόφωνα ψήφισμα – διαμαρτυρία για το κλείσιμο των καταστημάτων που μεθοδεύει η διοίκηση των ΕΛΤΑ σε όλους τους Δήμους της Δυτικής Ελλάδας.
Επισημαίνει πως η εξέλιξη αυτή θα έχει οδυνηρές συνέπειες για την πρόσβαση χιλιάδων πολιτών σε βασικές ταχυδρομικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, θα επιβαρύνει οικονομικά και χρονικά τους κατοίκους οι οποίοι θα αναγκάζονται να μετακινούνται δεκάδες χιλιόμετρα για απλές συναλλαγές και θα εντείνει την ερήμωση της υπαίθρου, υπονομεύοντας ταυτόχρονα τις προσπάθειες συγκράτησης του πληθυσμού στις τοπικές κοινωνίες.
Παράλληλα απέστειλε επιστολή προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο των ΕΛΤΑ Γρηγόρη Σκλήκα η οποία έχει ως εξής:











