Δράση του 15μελους και του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων πραγματοποιήθηκε το περασμένο βράδυ στο 7ο Γυμνάσιο Αγρινίου, με αφορμή τα δύο χρόνια από την τραγωδία των Τεμπών.
Με κεράκια σχηματίστηκε ο αριθμός 57, οι νεκροί του δυστυχήματος δηλαδή, ενώ απλώθηκε και πανό με μήνυμα «Ήταν η κακιά η (χ)ώρα».
Οι σχετικές φωτογραφίες δημοσιεύθηκαν στο προφίλ του σχολείου στο Facebook με το σχόλιο: «Με σεβασμό, στην μνήμη των αθώων, για την δικαιοσύνη, για όλους, για το μέλλον.Βράδυ, μέσα στη βροχή, στο χώρο του σχολείου, μαθητές και γονείς, συντηρούν την μνήμη!Δράση του 15μελούς του σχολείου μας με το Δ. Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων».














