Πολλά προβλήματα προκάλεσε στην Αιτωλοακαρνανία η κακοκαιρία. Σε πολλές περιοχές οι δρόμοι έγιναν «ποτάμια».
Στον Αστακό εκφράστηκαν άλλωστε παράπονα για μη καθαρισμό φρεατίων.
Κάτοικος της περιοχής αναφέρει χαρακτηριστικά «Λένε ότι έκαναν καθαρισμό φρεατίων. Εγώ έξω από το σπίτι μου δεν το βλέπω. Θα πνιγούμε. Έλεος δηλαδή κάθε χρόνο τα ίδια έχουμε…».
Δείτε φωτογραφίες:



Φωτογραφίες veloutsanews.blogspot.com








