Τετάρτη, Αύγουστος 21, 2019

Κλεισούρα χωρίς αυτοκίνητα: Μήπως να γίνει η κάθετη σύνδεση με Ιονία και αυτή «χαράδρα Βίκου»;

WP_20171206_10_45_15_Pro

Οι καταστροφικές πλημμύρες των προηγούμενων ημερών δημιούργησαν πολλά  προβλήματα και κατέστρεψαν περιουσίες. Μια από τις πιο βασικές απώλειες ήταν η κατολίσθηση στην Κλεισούρα και η εκτροπή της κυκλοφορίας από Αγγελόκαστρο.

Τα έντονα φυσικά φαινόμενα απογύμνωσαν τις κατασκευαστικές αδυναμίες του υπάρχοντος οδικού δικτύου. Μια κάθετη σύνδεση με Ιόνια είναι αναγκαία όσο ποτέ. Πολύ δύσκολος ένας χαραγμένος από την αρχή δρόμος θα κινδυνεύσει όπως ο αντίστοιχος δρόμος στην Κλεισούρα.

Πέρα από αυτό όμως που ειπώθηκε αρκετά, μια βόλτα με το ποδήλατο στην ελεύθερη από την Κλεισούρα αυτοκίνητα δημιούργησε άλλους συνειρμούς.  Πέρα από τα έργα που έβλεπε κανείς αποκατάστασης ( αν και οργασμός εργασιών δεν υπήρχε την ώρα της επίσκεψης τουλάχιστον),  η Κλεισούρα ήταν υπέροχη απαλλαγμένη από τα αυτοκίνητα. Ο αντίλαλος της φωνής, οι ήχοι των πουλιών σε συνδυασμό με το τοπίο δημιουργούσε το συνειρμό ότι βρισκόσουν σε κάτι καλύτερο από την χαράδρα του Βίκου στα Ζαγοροχώρια.

Και αμέσως ήρθε στο νου μας μια ακραία ίσως ιδέα: Αν τελικά υπήρχε η κάθετη σύνδεση από την Ιόνια Οδό και διατηρούνταν χαμηλά οι δρόμοι πρόσβασης από Ελληνικά προς Φραγκουλέικα και νότια απόΜεσολόγγι/ Σταμνά προς Μοναστήρι, πόσο πιο ελκυστική θα ήταν η Κλεισούρα;

Καμιά φορά λοιπόν φαίνεται ότι η φύση εκδικήθηκε για να «απελευθερώσει». Θα τα καταφέρει;

Λ.Υ.

 

WP_20171206_10_45_31_Pro WP_20171206_10_53_55_Pro WP_20171206_10_53_58_Pro WP_20171206_10_45_29_Pro WP_20171206_10_45_24_ProWP_20171206_10_45_29_Pro
Η χαράδρα Βίκου. Τι παραπάνω έχει από Κλεισούρα;

xaradravikou

Θέματα που ενδιαφέρουν

1 Σχόλιο

  1. Γιώργος

    Ο Αιτωλοακαρνάνας θέλει επιδοτήσεις και διορισμό στο μετρό.
    Ποια τουριστική ανάπτυξη και πράσινα άλογα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.