«Η δήλωση του κ. Πρύτανη μας προξένησε έκπληξη καθώς τα δρομολόγια που έχουμε καθημερινά για την γραμμή Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Πάτρα μόνο ως ανεπαρκή δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν» τονίζει σε επιστολή της προς τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, Χρήστο Μπούρα η «ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας ΑΕ», αναφορικά με τα όσα δήλωσε στο Συνέδριο «Δυτικά eπιχειρείν», το περασμένο Σάββατο.
«Η δήλωση του κ. Πρύτανη ότι δεν δείχνουμε «φοιτητική μέριμνα» ήταν άστοχη όσον αφορά την εταιρεία μας», αναφέρεται ακολούθως ενώ υπογραμμίζεται ότι «η εταιρεία είναι σε θέση, αν οι επιβατικές ανάγκες των φοιτητών το απαιτήσουν, κάτι το οποίο δεν έχουμε μέχρι σήμερα αντιληφθεί, να προσθέσει και άλλα δρομολόγια».
Αναλυτικά:
Tο Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Χρήστος Μπούρας κατά την ομιλία του στο Αγρίνιο για τα ζητήματα των πανεπιστημιακών τμημάτων του Αγρινίου και του Μεσολογγίου, μεταξύ άλλων εξέφρασε την δυσαρέσκειά του, διότι η ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ ΑΕ δεν βάζει δήθεν δρομολόγια και οι φοιτητές δεν μπορούν να μετακινηθούν. Η δήλωση αυτή του κ. Πρύτανη μας προξένησε έκπληξη καθώς τα δρομολόγια που έχουμε καθημερινά για την γραμμή Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Πάτρα μόνο ως ανεπαρκή δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν και ειδικότερα έχουν ως εξής:
Από Αγρίνιο προς Πάτρα: 05.00-7.00-09.15-14.00-16.00-19.00 και κάθε Δευτέρα και Παρασκευή στις 11.00 π.μ..
Από Πάτρα προς Αγρίνιο :07.15-09.30-14.00-15.15-17.00-19.00-21.00 και κάθε Δευτέρα και Παρασκευή 12.00 το μεσημέρι.
Κατ΄ αυτόν τον τρόπο η δήλωση του κ. Πρύτανη ότι δεν δείχνουμε «φοιτητική μέριμνα» ήταν άστοχη όσον αφορά την εταιρεία μας καθώς τα ανωτέρω δρομολόγια καλύπτουν και με το παραπάνω τις επιβατικές ανάγκες. Σε κάθε περίπτωση όμως, η εταιρεία μας είναι σε θέση, αν οι επιβατικές ανάγκες των φοιτητών το απαιτήσουν, κάτι το οποίο δεν έχουμε μέχρι σήμερα αντιληφθεί, να προσθέσει και άλλα δρομολόγια.
5 Σχόλια
Πόση ώρα κάνει για να φτάσει Πάτρα?Πόσες στάσεις και απο που περνάει?
Προς τη διοίκηση του ΚΤΕΛ Αιτωλ/νίας: Μην ξεχάσετε να αναφέρετε και το τεράστιο πλήθος των δρομολογίων που έχετε προς άλλες πόλεις που εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό φοιτητών.
Όπως για παράδειγμα τα Ιωάννινα, που εδώ και 1.5 χρόνο υπάρχει μετά βίας 1 δρομολόγιο την ημέρα (με τις μισές ημέρες της εβδομάδας το ΕΝΑ δρομολόγιο να είναι στις 6:30 το χάραμα), ενώ πιο πριν τα είχατε καταργήσει εντελώς με πρόφαση την πανδημία (ενώ για Πάτρα λειτουργούσαν έστω και μερικά – δεν είχε πανδημία από ότι φαίνεται προς τα εκεί).
Χαρακτηριστικό της κοινωνικής σας “μέριμνας” είναι το γεγονός ότι επιλέγετε συνειδητά και κατά κόρον να χρησιμοποιείτε λιγότερο ασφαλείς διαδρομές (χάριν κόστους, εικάζω), καταργώντας τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα express δρομολόγια τα οποία περνάνε από αυτοκινητόδρομους αντί για παλαιές και φθαρμένες εθνικές οδούς. Όπως και το ότι έχετε μετατρέψει τα Υπεραστικά δρομολόγια σε… Αστικά, κάνοντας υπέρμετρο αριθμό άσκοπων στάσεων και παρακάμψεων (πχ. παράκαμψη για Αγ. Κων/νο αντί για έξοδο από εθνική, πολλαπλές στάσεις μέσα στα ίδια χωριά αρκεί να το ζητήσει ο επιβάτης).
Κύριοι, οχι μόνο δεν έχετε κανένα κριτήριο κοινωνικής μέριμνας όπως θα οφείλατε για την κομβικής σημασίας υπηρεσία που παρέχετε, αλλά οι αποφάσεις που λαμβάνετε γίνονται με μοναδικό κριτήριο το μέγιστο δυνατό για εσάς κέρδος.
Ποσες φορες εχουμε ταξιδεψει ορθιοι … Ζουν στη δεκαετια του ’60 οι κυριοι…
Επίσης ξέχασα να αναφερθώ και για την συμπεριφορά κάποιων , ευτυχώς λίγων ,οδηγών που φτάνουν στα όρια της προκλητικότητας και αρκετές φορές μιλούν ,ειδικά προς τους φοιτητές, με αναίδεια . Σιγή ευγένεια δεν βλάπτει.
Εγώ είμαι που γράφω ένα σωρό στοιχεία ενάντια στις επιλογές και πολιτικές του πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών και θα συνεχίσω να γράφω μέχρι να διορθωθεί γιατί έχει καβαλήσει το καλάμι.
Όμως, η Διοίκηση του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνει ότι γιά να γίνουν και να μείνουν τμήματα στην Αιτωλοακαρνανία, πρέπει να στηρίξουν και να βοηθήσουν τους φοιτητές που θα έρθουν από άλλα μέρη της χώρας. Όλα αυτά που λέει ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ τα προσυπογράφω με θέρμη. Έτυχε να περάσω από τα μέρη σας κάνοντας έρευνα γιά το διδακτορικό μου και πραγματικά ισχύουν όλα αυτά που λέγονται γιά το στοίβαγμα των επιβατών γιά δρομολόγια που σταματούν και στο τελευταίο σπίτι, γιά αναίδεια των αρμοδίων κλπ.
Αν πραγματικά θέλετε να ιδρυθούν τμήματα και σχολές στην πόλη σας, πρέπει να διδαχτείτε από το παράδειγμα του Ρέθυμνου, το οποίο ξεκίνησε το 1975 με τον ίδιο αριθμό κατοίκων με το Μεσολόγγι κα ήταν πολύ μακριά από την Αττική. Όμως, 45 χρόνια μετά, έχει 50000 κατοίκους, 9 πανεπιστημιακά τμήματα, πλήθος από φοιτητές και φοιτήτριες, τεράστια τουριστική ανάπτυξη που οφείλεται και στους φοιτητές, και κανείς πρύτανης δε σκέφτηκε ποτέ να καταργήσει έστω ένα τμήμα στο Ρέθυμνο, μία πόλη που ακόμα και σήμερα είναι μικρότερη από το Αίγιο εδώ δίπλα. Γιά το Μεσολόγγι, να μην το συζητούμε. Σ’ αυτά τα 45 χρόνια ο πληθυσμός έμεινε στάσιμος και υπανάπτυκτος. Και το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας έχει παίξει κι αυτό τον αρνητικό του ρόλο προς αυτή την κατεύθυνση.
Αν μη τί άλλο, το ΚΤΕΛ πρέπει να μετράει τα λόγια του κάθε φορά που ανοίγει το στόμα του.