Το «παρών» στο Ολύμπιον, στην Πλατεία Αριστοτέλους, όπου η Μαρία Καρυστιανού παρουσίασε τον πολιτικό φορέα της έδωσε και ο πρώην Νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης.
«Κάθε καινούργια προσπάθεια είναι και ελπιδοφόρα. Θεωρώ ότι αυτό που λείπει σήμερα από την ελληνική κοινωνία είναι η ελπίδα, η αισιοδοξία, η αλήθεια και θέλω να πιστεύω αυτή η καινούργια προσπάθεια της κυρίας Καρυστιανού θα τα κουβαλήσει πάνω της» δήλωσε .









