Μετά την αναβολή λόγω βροχής, σήμερα Κυριακή 26/10 στην Σπολάιτα γιόρτασαν όπως πρέπει την «γιορτή της ελιάς».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή πλήθους κόσμου και επισκεπτών στην πλατεία Σπολάιτας, με το γλέντι να ξεκινά από το πρωί και να διαρκεί μέχρι τις απογευματινές ώρες.
Άφθονα, εκτός από κέφι, ασφαλώς, τσίπουρο, κρασί και μουσική.
Τη διασκέδαση ανέλαβε ορχήστρα που χάρισε αξέχαστο γλέντι με αγαπημένα τραγούδια και χορό.
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες:












