Σάββατο, Ιανουάριος 19, 2019

«Το μετωπικό σχήμα «Συμμαχία Καθηγητών» είναι πολυσυμμετοχικό»

96185-photo58-640x300 Στο agrinionews.gr εστάλη ανακοίνωση της Γραμματείας της παράταξης «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ» η οποία παράλληλα καταγγέλλει «τις πρακτικές που ουσιαστικά δυναμιτίζουν την ανεξαρτησία και ενότητα του συνδικαλιστικού μας εγχειρήματος».
Στο agrinionews.gr η γραμματεία της παράταξης επισημαίνει πως «το μετωπικό αυτό σχήμα «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ» είναι πολυσυμμετοχικό έχει διαδρομή πέραν της δεκαετίας αφού συμμετέχουν εκπαιδευτικοί και ως υποψήφιοι από όλους τους πολιτικούς χώρους ( ΛΑΕ- ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΤΑΡΣYΑ – ΕΠΑΜ – ΑΡΔΗΝ καθώς και ανένταχτοι καθηγητές που συμφωνούν με τις αρχές την συνέπεια, αξιοπιστία του σχήματος ). Προφανώς και δεν είναι παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ (ΣΥΝΕΚ) όπως θέλουν κάποιοι να την εμφανίσουν προκαλώντας την κοινή λογική σε μια προσπάθεια να ποδηγετήσουν και την διαδρομή του συνδικαλιστικού χώρου και να του προσδώσουν κομματικά χαρακτηριστικά».
Εκφράζεται η δηλαδή η αντίθεση με άλλη ανακοίνωση (διαβάστε την Εδώ)

Η διακήρυξη της Συμμαχίας:

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ» ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ  ΠΥΣΔΕ

Συναδέλφισσες -φοι

Ως ένα δυναμικό και πλατύ μέτωπο η ΄΄ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ΄΄ στο ΠΥΣΔΕ, συνεχίζει αταλάντευτα και ενωτικά στο δρόμο που χαράξαμε όλα τα προηγούμενα  τα χρόνια της ύπαρξής μας, κοντά  στα καθημερινά προβλήματα των συναδέλφων και των σχολείων και συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην ανάδειξη και προώθηση των αναγκαίων στόχων για το λαϊκό κίνημα.

Χωρίς μικρομεγαλισμούς και χωρίς να νομίζουμε ότι θα υποκαταστήσουμε σαν πλατιά συνδικαλιστική παράταξη την πολιτική πάλη για την αλλαγή της κοινωνίας, θέλουμε να συμβάλλουμε στην αναζωογόνηση του κινήματος των εκπαιδευτικών  για να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στους επερχόμενους αγώνες, έχοντας απόλυτη συνείδηση των υποκειμενικών και αντικειμενικών δυσκολιών που παρουσιάζονται κάθε φορά. Για εμάς το κινηματικό ενωτικό σχήμα της ΄΄ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ΄΄ αποτελεί αδιαπραγμάτευτο εργαλείο διεκδίκησης του κλάδου στο νομό.

Ξέρουμε πολύ καλά ότι οι εκλογές στα Υπηρεσιακά συμβούλια δεν αρκούν για να ανατρέψουν την μνημονιακή εικόνα. Γι’ αυτό και υποστηρίζουμε  πάντα  ότι μόνο με την ενεργό κινηματική συμμετοχή των εργαζόμενων σε όλα τα επίπεδα μπορεί να ανοίξει ο δρόμος της ανατροπής των μνημονιακών πολιτικών. Για εμάς η συλλογική δράση μπορεί να δημιουργήσει προϋποθέσεις ριζοσπαστικοποίησης της κοινωνίας και να οδηγήσει σε ανατροπές.

Είμαστε αντίθετοι στην απαξίωση του πολιτικού σκηνικού που αγγίζει και το συνδικαλιστικό τοπίο. Ο τρόπος δράσης των σωματείων , ομοσπονδιών , της ΓΣΕΕ, της ΑΔΕΔΥ , ο τρόπος παρέμβασης των συνδικαλιστικών συλλογικοτήτων είναι μακριά από τις πραγματικές ανάγκες της εποχής και οφείλουμε να επαναπροσδιορίσουμε.

Στην πλειοψηφία τους λειτουργούν γραφειοκρατικά – διεκπεραιωτικά, σαν κυματοθραύστες των αναγκαίων αντιστάσεων, σαν ιμάντες μεταβίβασης των στρατηγικών επιλογών των κομμάτων, σαν μηχανισμοί εξυπηρέτησης – μεσολάβησης ανάμεσα στο κράτος και στα σωματεία, αλλά και κύρια μακριά από τους ίδιους τους εργαζόμενους.

Ποιος λοιπόν θα αποφασίζει για εμάς; Ποιος θα ’χει λόγο για το παρόν και το μέλλον της εκπαίδευσης;

Η συμμετοχή μας στις εκλογές του ΠΥΣΔΕ γίνεται χωρίς ψευδαισθήσεις για τον χαρακτήρα αυτών των οργάνων. Πρόκειται για όργανα διαχείρισης και προώθησης της κυβερνητικής πολιτικής με διορισμένες πλειοψηφίες.

Όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούν να παρουσιάσουν  τα αυτονόητα δικαιώματα ως ρουσφέτια για να δεσμεύσουν ψήφους και συνειδήσεις. Ενισχύουν διοικητικές λογικές και συνδιαχειριστικές αντιλήψεις. Στεκόμαστε απέναντι  σε όλα αυτά !!

Συν/φισσες- Συν/φοι

Χωρίς αυταπάτες για τον ρόλο των Υ.Σ. το προηγούμενο διάστημα δεν αφήσαμε στο απυρόβλητο τη διοίκηση. Προσπαθήσαμε να υπερασπιστούμε την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα του καθηγητή. Συμβάλαμε με θετικά αποτελέσματα στην κατοχύρωση της διαφάνειας σε κάθε είδος τοποθέτησης συν/φων.

Αυτό που καθόριζε και καθορίζει τη στάση μας είναι η πίστη μας ότι:

Ένας αιρετός πρέπει να είναι εκεί

  • για να αντισταθεί στον αυταρχισμό και την αυθαιρεσία της διοίκησης, χωρίς καμία σχέση με τους μηχανισμούς εξουσίας.
  • για να δεσμεύεται από τις θέσεις και τις αποφάσεις του σωματείου και να λογοδοτεί στις Γ.Σ των ΕΛΜΕ του νομού .
  • για να δει, να αποκαλύψει και να αποτρέψει το ρουσφέτι.
  • για να προτάξει τα προβλήματα και τις διεκδικήσεις των συν/φων.
  • για να κατοχυρώσει στην πράξη να δημοσιοποιούνται τα πάντα.
  • για να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια σε κάθε είδος υπηρεσιακής μεταβολής.

Λέμε όχι στους ισόβιους αιρετούς, οι οποίοι εκ των πραγμάτων έχουν απομακρυνθεί σε μεγάλο βαθμό από την σχολική πραγματικότητα και γίνονται πιο ευάλωτοι στις κάθε είδους «εξυπηρετήσεις». Υποστηρίζουμε την ανακλητότητα όλων των αιρετών μας και την εναλλαγή των προσώπων πράγμα που εμείς έχουμε εφαρμόσει με επιτυχία εκ περιτροπής στο νομό.

Δεν υποσχόμαστε ότι, αν μας αναθέσετε την εκπροσώπησή σας, εμείς θα σας λύσουμε όλα σας  τα προβλήματα. Σε μια κοινωνία που βάλλεται ασταμάτητα από την πολιτική της λιτότητας και της καταρράκωσης των εργατικών δικαιωμάτων η μόνη ελπίδα βρίσκεται στην ενεργή και διαρκή κινητοποίηση του λαού και των συνδικάτων, για τη συνολική ανατροπή αυτής της πολιτικής. Αυτό που δεσμευόμαστε να κάνουμε είναι να αγωνιστούμε μαζί σας για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και για την προστασία του δημόσιου σχολείου.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Τα προβλήματα της Εκπαίδευσης και του κλάδου διαρκώς οξύνονται. Γι’ αυτό σας καλούμε να προσέλθετε μαζικά στις κάλπες για την ανάδειξη αιρετών που θα σας εκπροσωπήσουν έντιμα και δυναμικά, χωρίς την αλαζονεία του σωτήρα, χωρίς την ιδιοτέλεια του παράγοντα, χωρίς ψευδαισθήσεις και αυταπάτες. Με απόλυτη επίγνωση ότι η λύση βρίσκεται στις κινητοποιήσεις του κλάδου, θεωρούμε ότι το ΠΥΣΔΕ είναι άλλο ένα πεδίο αγώνα, άλλη μια γραμμή άμυνας απέναντι στην ολομέτωπη επίθεση που δεχόμαστε.

Για την ΄΄ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ΄΄ το κυρίαρχο στη οικονομική και αξιακή κρίση  που υφίσταται η κοινωνία μας και η  εκπαίδευση, είναι να δοθεί ο λόγος στα κοινωνικά κινήματα ώστε να γεννηθούν τα νέα υποκείμενα των αναγκαίων αντιστάσεων της εποχής. Είμαστε ανοιχτοί σε κάθε αγωνιστική πρόταση πάντα με κριτήριο τη συμμετοχή των πολλών στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων. Γι’ αυτό πρέπει να εργαστούμε όλοι μαζί. Αυτή θα είναι η δύναμή μας απέναντι στα σχέδια των τεχνικών της κάθε εξουσίας. Αυτός είναι ο δύσκολος δρόμος που πρέπει να διαβούμε μαζί σαν εργαζόμενοι.

ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

Στηρίζουμε-Ψηφίζουμε

«ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ» ΓΙΑ ΠΥΣΔΕ

 

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

ΣΥΜΜΑΧΙΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
 ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ  ΠΥΣΔΕ  ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ  ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ
1 van Hattem Gerard Gerard ΠΕ07 1ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
2 Γιανούτσος Χρήστος Γεώργιος ΠΕ02 6ο Γυμνάσιο Αγρινίου
3 Γράψας Ιωάννης Κωνσταντίνος ΠΕ11 4ο Γυμνάσιο Αγρινίου
4 Δημοβασίλη Βενετία Σεραφείμ ΠΕ02 3ο ΓΕΛ Αγρινίου
5 Διαμαντής Δημήτριος Βασίλειος ΠΕ03 1ο ΓΕΛ Αγρινίου
6 Ζάγκας Θεόδωρος Ανδρέας ΠΕ04.01 1ο Γυμνάσιο Αγρινίου
7 Καβαλλάρης Ιωάννης Χρήστος ΠΕ04.05 1ο Γυμνάσιο Αγρινίου
8 Καλαϊτζίδου Παρασκευή Δημήτριος ΠΕ02 ΓΕΛ Αστακού
9 Κίντας  Παναγιώτης Κυριάκος ΠΕ05 Γυμνάσιο Αιτωλικού
10 Κριαράς Νικόλαος Κωνσταντίνος ΠΕ04 2ο ΓΕΛ Ναυπάκτου
11 Κούστας Κωνσταντίνος Νικόλαος ΠΕ11 2ο Γυμνάσιο  Μεσολογγίου
12 Λουκόπουλος  Βασίλειος Πέτρος ΠΕ08 1ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
13 Μαραγιάννης Κωνσταντίνος Φώτιος ΠΕ02 Γυμνάσιο Θέρμου
14 Μεϊμετέας Αντώνιος Ιωάννης ΠΕ03 6ο Γυμνάσιο Αγρινίου
15 Μησιακούλης Κωνσταντίνος Γεώργιος ΠΕ03 Μουσικό Γυμνάσιο Αγρινίου
16 Μίκροβας Αντώνιος Αλέξανδρος ΠΕ04.01 ΓΕΛ Αμφιλοχίας
17 Μούρτου Νικολίτσα Χρήστος ΠΕ04 1ο ΓΕΛ Ναυπάκτου
18 Παπαδημητρίου  Γεώργιος Χρήστος ΠΕ04 2ο ΓΕΛ Ναυπάκτου
19 Πολιτοπούλου Παναγιώτα Χαράλαμπος ΠΕ02 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
20 Ρούλιας Κωνσταντίνος Κωνσταντίνος ΠΕ04 Μουσικό Γυμνάσιο Αγρινίου
21 Στούμπος Αλέξανδρος Ελευθέριος ΠΕ03 ΕΕΕΕΚ  Ναυπάκτου
22 Σφήκα Μαρία Δημήτριος ΠΕ06 1ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
23 Ταμπάκης Χαράλαμπος Βασίλειος ΠΕ02 6o ΓΕΛ Αγρινίου
24 Τέφας  Σωτήρης Ιωάννης ΠΕ11 1ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
25 Τούλας Σωτήριος Ανδρέας ΠΕ04.01 2ο ΓΕΛ Αγρινίου
26 Τσάτσος  Γεώργιος Παναγιώτης ΠΕ08 1ο Γυμνάσιο Μεσολογγίου

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.