Ένα μικρό πρώτο βήμα για να γίνει στο…μακρινό μέλλον το έργο της σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με το Αγρίνιο αποτελεί η απόφαση του Υπουργού Υποδομών Κώστα Καραμανλή για τη δέσμευση του ποσού των 140.000 ευρώ που θα αξιοποιηθούν για την εκπόνηση προμελέτης του έργου.
Ειδικότερα, το κονδύλι θα αξιοποιηθεί προκειμένω να συναφθεί σύμβαση υπηρεσιών τεχνικού συμβούλου που θα συνδράμει την Διεύθυνση Οδικών Υποδομών στην εκπόνηση ολοκληρωμένης προμελέτης οδοποιίας, οριστικής γεωλογική μελέτης και μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Στην απόφαση προσδιορίζεται η διαδικασία της ανάθεση της σύμβασης, με ανάρτηση της πρόσκλησης στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής και ονοματίζει τις τρεις συμπράξεις μελετητικών γραφείων που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, με διαπραγμάτευση.
Επισημαίνεται πως πρόκειται για έργο εθνικού επιπέδου, ειδικού και σημαντικού καθώς έτσι έχει χαρακτηριστεί με προγενέστερη απόφαση του Κώστα Καραμανλή. Αυτό βέβαια στην πράξη τα τελευταία χρόνια δεν φάνηκε να το συμμερίζονται οι ηγεσίες του Υπουργείου Υποδομών ειδάλλως δεν θα είμασταν ακόμη στο…προστάδιο της προμελέτης.
Επισημαίνεται πως το έργο της σύνδεσης του Αγρινίου µε την Ιόνια οδό θα μειώσει δραστικά τους χρόνους μετακίνησης από και προς το Αγρίνιο και προβλέπεται μέσω του κόμβου Αγγελοκάστρου µε διέλευση νότια του υφιστάμενου στρατιωτικού αεροδρομίου, µε κατάληξη στη δυτική περιφερειακή οδό της πόλης του Αγρινίου. Το μήκος του συνδετήριου αυτού αυτοκινητοδρόμου προβλέπεται στα 13,3 χλμ..
Επι της ουσίας πρόκειται για μια ελάχιστη κινητικότητα σ΄ένα κρίσιμο ζήτημα που παραμένει στάσιμο παρά τις κατα καιρούς υποσχέσεις. Τελευταία ουσιαστική εξέλιξη ήταν το 2018 όταν ο Αγρινιώτης μηχανικός Χρήστος Ράδος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας RACE, εκπόνησε ως δωρεά υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου τη μελέτη οδοποιίας της σύνδεσης.
Η απόφαση:
4 Σχόλια
Αντε και προχωρούσε κ αντε κ γινοταν κ αντε κ τελειωνε.Μια ερωτηση να κανω χωρις ναμαι πολιτικος μηχανικός. Ουσιαστικα δλδ θα μπαινω ειτε απο το κομβο στο νοσοκομείο,ειτε απο καποιο κομβο στο στάδιο που θα συνδεεται με τον περιφερειακο αγρινιου κ απο το νεο τμημα παράλληλα με το αεροδρομιο θα με πηγαίνει στο κομβο αγγελοκαστρου. Δλδ αντι για νοσοκομειο-κλεισουρα που κανουμε 15-20 λεπτά,,θα κανω πόσο;….12; ή 15; Κ επίσης μιας κ μιλαμε για συνδεση με ιονιο οδο κ οχι ΠΑΛΙ παρακαμψη,οταν θελω να παω προς γιαννενα τι θα κανω; Θα επιλεγω παλι τον ιδιο δρομο που κανω τωρα απο κουβαρα γτ φυσικα θα ειναι γελοίο να πηγαινω απο αυτο το κομματι στο αγγελοκαστρο για να γυρισω παλι ολο το κομματι μεχρι τον κουβαρά κ να παω προς γιαννενα.
Ειμαι πραγματικά υπέρμαχος σύνδεσης κ θεωρω αδιανοητο οτι μείναμε εκτος,αλλα αυτο να με συγχωρειτε συμπολιτες εαν ημουν υπουργος οχι απλά θα το καθυστερουσα, θα σας ελεγα δεν υπογραφω τετοιο καραγκιοζιλικι. Ειτε να βρεθουν λεφτα κ να γινει συνδεση 1 κομματι αυτο οπωςλεγεται τωρα ή με απαλλοτριώσεις ακριβότερο κ συντομοτερο κ 1 να μπαινει στην ιονια οδο πολυ δυτικοτερα προς γιαννενα ή να μν γινει καθολου.
Γιαυτο οταν μενεις εξω απο τετοια εργα μια φορά ή αλλάζεια τις χαράξεις…κ τις πας αλλού….δν μπαινεις μεσα ποτέ ή μπαινεις με τετοιο τρόπο.
ΝΔ για παντα
Μονό επί ΝΔ είδε προκοπή αυτή η πόλη
Παπαναστασιου
Φαρμάκης
Λίβανος
Σιαλμας
Κωστάκης καραγκούνης
Είστε οι θεοί μας
Συνδεδεμένοι είμαστε με την Ιόνια οδο βελτιωση θελει η παλια εθνικη οδος για να ειναι ασφαλης στρογγυλος κομβος στο σταδιο στο κομβο της μεγαλης χωρας κομβο Μακρυνείας ενας δρομος που εχει πολυ μεγαλη κίνηση και συμβαίνουν συχνα ατυχήματα.
Θα σπαταληθούν 50-100 εκατομμύρια για ένα νέο δρόμο που δεν θα πολύ βολεύει τους περισσότερους, απλά για να ικανοποιηθεί το παράπονο του αγρινιώτη “που δεν συνδέεται η πόλη μας με την ιόνια,ενώ οι άλλες πόλεις έχουν σύνδεση με τους αντίστοιχους δρόμους”, Με απλά μαθηματικά και γεωμετρία, ο συγκεκριμένος δρόμος θα αυξάνει κατά μερικά χιλιόμετρα την απόσταση προς Αθήνα και Γιάννενα, χωρίς κάποιο χρονικό όφελος και έτσι σίγουρα οι περισσότεροι, αφού περάσουν την πρώτη φορά το νέο δρόμο για να δούν το νέο έργο που έγινε στην περιοχή, θα χρησιμοποιούν την παλιά Αντιρρίου-Ιωαννίνων τόσο προς βορρά όσο και προς νότο καθιστώντας το έργο άχρηστο. Η μόνη ρεαλιστική λύση είναι η αναβάθμιση της παλιάς εθνικής με διαπλάτυνση, ανισόπεδους κόμβους και παράκαμψη οικισμών αν χρειάζεται.