Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου, 2020

Μονομαχία γέροντος με βουδιστή και θρίαμβος του δικού μας!

αλλα

Τι είναι η πατρίδα μας; Μια χώρα που τρελαίνει και αυτούς που ζουν εδώ αλλά και όσους την παρατηρούν απέξω. Μια χώρα όπου δεν υπάρχουν λεφτά για να είναι το σχολείο σε όλες τις βαθμίδες ολοήμερο, οπότε αντί να διδάσκονται τη… νεκρή γλώσσα των αρχαίων, τα παιδιά λέει θα μπορούν να μετέχουν σε κοινωνική εργασία!

Μια χώρα που ζει από τον τουρισμό και ενώ η ανταγωνίστρια Τουρκία διεξάγει συγχρόνως δύο θερμούς κι έναν ψυχρό πόλεμο, εκείνη έχει απεργία στο μεγαλύτερο λιμάνι της και διώχνει τα κρουαζιερόπλοια, ναι, καλά καταλάβατε, προς την Τουρκία!

Μια χώρα που ο κορυφαίος πολιτειακός της παράγων πάει σε έδαφός της και δεν πείθει μοναχούς να τον υποδεχτούν ως κυρίαρχο, διότι προτιμούν άλλον! Μια χώρα όπου οι συμβάσεις έργου θεωρούνται χειραφέτηση, αρκεί να μην μεσολαβεί κάποια ιδιωτική εταιρία! Μια χώρα όπου η κυβερνητική εκπρόσωπος λέει ότι για κάθε μία θέση στο δημόσιο που χάνεται(σ.σ. πότε χάνεται;)άλλες τρεις στον ιδιωτικό τομέα εξαφανίζονται, ενώ θέλει να πει: για κάθε ένα ευρώ που παράγει το δημόσιο χρειάζονται τρία ευρώ από την υπόλοιπη οικονομία!

Για να συμβούν τα παραπάνω πρέπει να έχει ξεφτιλιστεί εντελώς ο πυρήνας της κοινωνίας που είναι πάντα το σημείο αναφοράς. Η οικογένεια να θεωρείται θεσμός αναχρονιστικός, παρότι τρέφουν «οι μεγάλοι», «τα παιδιά» που έχουν φτάσει τα 45 τους. Και ο συνδυασμός πατρίδα/θρησκεία να βγάζει όσο το δυνατόν περισσότερο γέλιο. Το παρακάτω κείμενο ήρθε σε λογαριασμό μας και είναι το πόνημα αξιωματικού του στρατού(;), μπορεί και σε επίσημη έκδοση του στρατού, λίγη σημασία έχει. Απολαύστε το. Το είδε φίλος της στήλης που είναι πιστός και αναφώνησε «τι τραβάνε και οι άγιοι άνθρωποι, τους έχουν διασύρει»!

Κουνγκ-Φου στο Άγιο Όρος! Δικοί μας vs Βουδιστές= Καλώς τα παιδιά, 3-0! Ο βουδιστής μοναχός Γιωργάκης(μεγάλη πιθανότητα να υπάρχει υπαινιγμός για τον ΓΑΠ!) με μαύρη ζώνη στο καράτε και μεταπτυχιακό σε μουάι-τάι και κουνγκ-φου, τις μαζεύει κανονικά από τον Παϊσιο! «Επίσημη έκδοση του Γενικού Επιτελείου Στρατού με τίτλο «Γέρων Παΐσιος, ο ασυρματιστής του στρατού και του Θεού» με συγγραφέα τον Συνταγματάρχη Δημήτριο Καραΐσκο! (https://www.scribd.com/doc/31115834/paisios)

Όχι σας παρακαλώ, διαβάστε το κείμενο (εδώ) και κλάψτε, είτε από τα γέλια είτε από οργή, για το χάλι μας το διαχρονικό.

 

Γιάννης Συμψηρής

Θέματα που ενδιαφέρουν

15 Σχόλια

  1. antikeimenikos

    Όπως είπε και ο Αρκάς: “ο πόλεμος με τους ηλίθιους τελείωσε, χάσαμε”.

    Οπότε τί περιμένετε από ηλίθιους;

    Εμάς τους λίγους λογικούς μας πίνουν το αίμα σαν βδέλες ηλίθιοι, ψεκασμένοι φασιστεροί.

  2. Αιρετικος

    μπροστα σε τετοιους λογικους…«τυφλα να’χουν οι ηλιθιοι».

  3. Αιτωλομπανάνας

    Γειά σας! Μου λείψατε!!!
    Είμαι ο Αιτωλομπανάνας, ο αρχαιότερος ηλίθιος του νομού.
    Στους αιώνες που πέρασαν από την πλάτη μου, ποτέ κάποιος που κουτσομπόλευε και σχολίαζε τα πάντα δεν θεωρούνταν ηλίθιος από τους άλλους. Στην προκειμένη περίπτωση, έχουμε έναν τύπο που σχολιάζει τα πάντα στο διαδίκτυο. Το 99% των χρηστών του ιντερνετ στην Αιτωλομπανανία τον θεωρεί βλάκα. Αυτός θεωρεί βλάκες το 99,9% , αφού βλέπει ως ηλίθιους και το 1% που τον υποστηρίζει.
    Έχει ασχοληθεί ο Ντοστογιέφσκι με την περίπτωσή του.
    Αυτός βέβαια διαβάζει Κώστα Πλεύρη και δεν γνωρίζει την κλασική λογοτεχνία.
    Προσφάτως μας κατέθεσε τις απόψεις του ένας ψυχαναλυτής.
    Καλές είναι οι συνεδρίες έστω και με αυτόν τον τρόπο
    Φιλικά
    Ο Αιτωλομπανάνας
    ο αρχαιότερος ηλίθιος του νομού.

  4. ψυχαναλυτής

    Ο κύριος αρθρογράφος μας παραπέμπει σε κάτι, καλώντας να πατήσουμε στη λέξη – εδώ -. Εγώ το διάβασα και είδα πως μιλάει για θρησκεία, για θεό και σατανά και πως τελικά ο θεός, μέσα από τον άγιο γέροντα νίκησε το σατανά! Αυτό είναι κάτι διαχρονικό, αυτά μας δίδασκαν και στο κατηχητικό θυμάμαι. Όποιος σχολιαστής δε στέκεται στο δημοσίευμα, αλλά βρίσκει την ευκαιρία να πει αυτά που θέλει και αυτά που έχει κατά νου, ουδόλως σχετιζόμενα με το κείμενο και το περιεχόμενο μιας ανάρτησης, δεν τον ανησυχεί το πόσοι θα πουν μπράβο και πόσοι θα θεωρήσουν το σχόλιο του μία βλακεία. Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχουμε να κάνουμε με διαταραγμένες προσωπικότητες “αυτιστικού τύπου”, όπως τις ονομάζουμε εμείς οι ψυχολόγοι και ψυχοθεραπευτές – ψυχαναλυτές. Αυτό που γράφει, οποιοσδήποτε τέτοιος, ικανοποιεί πλήρως τον εαυτό του κι όχι τι θα πουν οι πέραν αυτού! Για το λόγο αυτό κάνει πάντα σχεδόν τα ίδια σχόλια, θεωρώντας το δικό του ίνδαλμα που είναι εδώ κάποιο πολιτικό κόμμα, ως τον ίδιο του τον εαυτό, δηλαδή ως αλάνθαστο. Και όλους όσους έχουν αντίθετη άποψη ηλίθιους! Επομένως το πρόβλημα το έχει ο ίδιος αλλά δεν το συνειδητοποιεί…

  5. antikeimenikos

    Προσωπικές επιθέσεις Συριζαίων με πολλά nicknames δεν με αγγίζουν.

    Αν ο ψυχαναλυτής θέλει να κάνουμε μία πολιτική κουβέντα μπορεί να παραθέσει τα επιχείρηματά του.

    Η αναφορά μου σε ηλίθιους είναι πάνω στο θέμα του άρθρου.

    Το να δίνει πάσα ο Αιτωλομπανάνας στον ψυχαναλυτή για προσωπική επίθεση απλά αποδεικνύει το ψεκασμένο της υπόθεσης.

    Εμένα μου αρκεί να σας βλέπω πεσμένους στα ΤΕΣΣΕΡΑ να το παίζετε ΑΠΟΛΙΤΙΚ και να ντρέπεστε να υποστηρίξετε με θάρρος τις πολιτικές απόψεις και αποφάσεις.

  6. akis roditis

    “Antikeimenikos” είναι ΣΥΡΙΖΑίοι […] μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου. Ας μας πείσουν για το αντίθετο.

  7. ευπλους

    Δεν το πιστευω αλλα και το πιστευω… σε αυτα τα ΄χωραφια΄ η πρωτη λογικη σκεψη ειναι οτι ελαχιστα γνωριζουμε αρα ειμαι σκεπτικιστης και στον σκεπτικισμο.

  8. ψυχαναλυτής

    Επειδή δεν έχω χρόνο να σχολιάζω συνέχεια και για να αποκαταστήσω την αλήθεια σε ότι με αφορά, το δικό μου σχόλιο – ανάλυση αφορούσε τον επώνυμο σχολιαστή που σχολιάζει παντού σχεδόν. Τι δουλειά έχει ο ανώνυμος antikeimenikos που απαντά; Όμως βλέποντας και ομοιότητες πολλές μεταξύ των δύο, αμέσως πάει ο νους μου (ως ειδικού) πως μάλλον έχουμε να κάνουμε με μία, αλλά “διχασμένη προσωπικότητα” που ο ένας εαυτός προσπαθεί να συμπληρώσει τον άλλον, απαντώντας μάλιστα ο ένας για τον άλλον! Για προσέξτε το αυτό που υποστηρίζω κι εσείς οι υπόλοιποι, σε όλες τις αναρτήσεις κι όχι μόνο εδώ…

  9. antikeimenikos

    @ψυχαναλυτής
    Αν αυτή είναι η γνωμάτευσή σου σαν επιστήμονας, λυπάμαι τους πελάτες σου…

    Τον Αιτωλομπανάνα όμως τον βρίσκεις λογικότατο… Περίεργο…

    Στην ουσία όμως, αν ποτέ διατυπώσεις κάποιο πολιτικό επιχείρημα θα μπορούσα να ασχοληθώ με την περίπτωσή σου. Μέχρι τότε μείνετε στα 4 οι απολιτίκ Συριζαίοι…

  10. antikeimenikos

    Να και κάτι ωραίο που διάβασα:


    Οι 5 βασικοί νόμοι της ανθρώπινης ηλιθιότητας σύμφωνα με τον Carlo Cipolla
    Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις της Ελλάδας του 2016, ΔΕΝ είναι συμπτωματική.

    1. Πάντοτε και αναπόφευκτα ο καθένας μας υποτιμά τον αριθμό των ηλίθιων ατόμων που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

    2. Η πιθανότητα να είναι ηλίθιο ένα συγκεκριμένο άτομο, είναι ανεξάρτητη από οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό αυτού του ατόμου. Η πιθανότητα να είναι ηλίθιος ένας πρωθυπουργός, ή ένας στρατηγός, είναι ακριβώς ίδια με την πιθανότητα να είναι ηλίθιος ένας οδοκαθαριστής.

    3. (χρυσός κανόνας) Ένα ηλίθιο άτομο είναι ένα πρόσωπο που προκαλεί ζημίες σε άλλο πρόσωπο ή ομάδα προσώπων, ενώ ο ίδιος δεν απολαμβάνει κανένα κέρδος ή ακόμα υφίσταται κάποια απώλεια.

    4. Μη ηλίθια άτομα υποτιμούν πάντα την επιζήμια δύναμη του ηλίθιου ανθρώπου. Ειδικότερα, συνεχώς ξεχνάμε ότι σε κάθε τόπο και χρόνο, και σε κάθε περίσταση το να θεραπεύσει κανείς ή να αποσυνδεθεί ολότελα με ηλίθια άτομα αλάνθαστα αποδεικνύεται ότι είναι ένας μάταιος κόπος.

    5. Το ηλίθιο άτομο είναι ο πιο επικίνδυνος τύπος προσώπου.

    Στο τέλος του βιβλίου του ο Cipolla γράφει το εξής μνημειώδες:
    Σε μια χώρα που έχει πάρει την κάτω βόλτα, το ποσοστό των ηλίθιων ανθρώπων εξακολουθεί να ισούται με η, ωστόσο στον υπόλοιπο πληθυσμό παρατηρείται μεταξύ αυτών που κατέχουν την εξουσία μια δραματική εξάπλωση του πληθυσμού των κακοποιών με καλπάζουσα ηλιθιότητα και μεταξύ όσων δεν μετέχουν στην εξουσία μια εξίσου ανησυχητική αύξηση του πληθυσμού των ανήμπορων ατόμων. Ο Cipolla τονίζει ότι τέτοιες μεταβολές στην σύνθεση του μη ηλίθιου πληθυσμού αναπόφευκτα ενισχύουν την καταστροφική δύναμη του ποσοστού η των ηλιθίων και καθιστούν την παρακμή αναπόφευκτη.
    Και η χώρα πάει κατά διαόλου…

  11. akis roditis

    Ποιός “ψυχαναλυτής” ρε αντικειμενικέ.. Εχεις δει εσυ ψυχαναλυτή με εμμονές για ένα και μονο άτομο που τον “έσκιζε” επώνυμα και το γύρισε στον ανώνυμο σχολιασμό;;; Δες “επιστημονικές” ορολογίες επιπέδου Ελένη Μενεγάκη για να μη πω “άστρα & όραμα”. Ηθελε να σπουδάσει ψυχιατρική ή ψυχολογία αλλά δεν τα κατάφερε. Διετούς διάρκειας σπουδές έχει της παλιάς εποχής και της κακιάς ώρας και τρύπωσε στο δημόσιο. Ο νταλκάς του τώρα είναι να βολέψει και τα παιδάκια του με τον ΣΥΡΙΖΑ ή με δήμαρχο ΣΥΡΙΖΑιο.

  12. Νικηφόρος

    Κυριε Συμψηρή,
    Το οτι δεν πιστευει καποιος δεν του δινει το δικαιωμα να ειρωνευεται τη πιστη του αλλου.
    Το γεγονος οτι το διαδικτυο για λιγα κλικ, παρουσιαζει ειδησεις με το πιο χαζο και υπερβολικο ειναι αλήθεια.
    Αλλα πριν βγαλεις τα συμπερασματα σου για τον Αγιο Παισιο καλο ειναι να ερευνησεις περισσοτερο για τις ανατολικες θρησκειες, του βουδιστες μοναχους και τις μεταφυσικες δυναμεις. Ειναι ευκολο να ερευνησεις αν το παραπανω γεγονος αληθευει.
    Δε θα σου πω το τροπο γιατι υποτιθεται τον ξερεις ως δημοσιογραφος..
    Καθετι που δε μπορει τον φτωχο μας το μυαλο να καταλαβει δε σημαινει οτι δεν υπαρχει..

  13. Αιτωλομπανάνας

    Γεια σας.Μόλις γύρισα από το Θιβέτ.
    Ο γιατρός είπε να σου λέμε σε όλα “ναι”.
    Να σε πάμε στο τζαμπο να σου πάρουμε παιχνιδάκια.
    Στοργή και προδέρμ.
    Μόνο να σε ξεσκατίσουμε μη μας πει. Δε θα το αντέξουμε!
    Φιλικά
    Ο Αιτωλομπανάνας
    ο αρχαιότερος Σαολίν του νομού.

  14. Αρσένιος

    Ο Νικηφόρος έκανε το πιο σωστό και επί της ουσίας σχόλιο. Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπλέκετε τη θρησκεία με την πολιτική.. Τόσο πολύ κολλημένοι είναι μερικοί; Ας ερευνήσουμε και ας μάθουμε κάποια πράγματα για τον Άγιο Παΐσιο γιατί το να παρουσιάζουμε, σχολιάζουμε και να εκφέρουμε γνώμη για κάτι που δεν γνωρίζουμε (ή δεν μπορούμε να αντιληφθούμε) δείχνει πόσο “φτωχοί” άνθρωποι είμαστε! Καλή σας ημέρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.