Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου, 2020

Το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου στο Κατάστημα Κράτησης Ανηλίκων Κορίνθου

Διδακτική επίσκεψη στο Κατάστημα Κράτησης Ανηλίκων Κορίνθου πραγματοποίησε στο πλαίσιο δράσεων πρόληψης το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου, με συνοδό την Επιμελήτρια Ανηλίκων Αγρινίου Ευτυχία Μανιάκη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση για την διδακτική επίσκεψη του σχολείου αναφέρει τα εξής:

Στις 29 Ιανουαρίου 2020 το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου με συνοδό την Επιμελήτρια Ανηλίκων Αγρινίου Ευτυχία Μανιάκη πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Κατάστημα Κράτησης Κορίνθου με συνοδούς καθηγητές τους Νικόλαο Αποστολάκη (Υποδ/ντή), Ελένη Αλιάγα και Ευμορφία Τσέλιου.

Η επίσκεψη αυτή πραγματοποιήθηκε με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα παραβατικότητας και εντάσσεται  στις μόνιμες δράσεις της υπηρεσίας στα πλαίσια της πρόληψης.

Αρχικά μας υποδέχτηκαν ο  Αναπληρωτής Αρχιφύλακας του Καταστήματος ο κος Αθανάσιος Δήμος ο οποίος αναφέρθηκε σε ζητήματα ασφάλειας και η Κοινωνική Λειτουργός η κα Αικατερίνη Κολέτσου η οποία μίλησε στα παιδιά για το πως λειτουργούν  τα επισκεπτήρια.

Στη συνέχεια μεταβήκαμε στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα εκδηλώσεων που λειτουργεί εντός του καταστήματος (Γυμνάσιο-Λύκειο) και παρακολουθήσαμε την πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση του Δ/ντή του Καταστήματος κου Τσουρέκη, παρουσία του εκπαιδευτικού Χρήστου Ρουμελιώτη (Θεολόγος) και της Ιατρού Σοφίας Κανέλλου για τα προγράμματα που υλοποιούνται στο χώρο του σχολείου, για τις δραστηριότητες των μαθητών-κρατουμένων και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Υπήρξε θερμή συμμετοχή των μαθητών σε ερωτήσεις και απορίες και η επίσκεψη ολοκληρώθηκε και θα μπορούσαμε να πούμε ότι μετατράπηκε σε μία γιορτή όταν εκατέρωθεν οι μαθητές απέδειξαν ότι η μουσική ενώνει και γεφυρώνει τη διαφορετικότητα τραγουδώντας και παίζοντας μουσική με όργανα τα οποία μας επιτράπηκε να φέρουμε.

Μία πραγματικά συγκινητική ημέρα.

Παρατίθενται κάποιες σκέψεις των μαθητών  που συμμετείχαν σε αυτή τη δράση:

«Μία συγκινητική ανάμνηση, ένα γερό μάθημα ανεκτικότητας και μία καλή ευκαιρία για προβληματισμό και άσκηση αυτοκριτικής. Εύχομαι σε όλα τα παιδιά υγιές πνεύμα, ευσυνειδησία και ζεστή ψυχή!!». Κ.

«Μια ξεχωριστή εμπειρία, ένα μεγάλο μάθημα ζωής».

«Αυτό που ένιωσα ήταν λύπη. Όλοι έχουμε ένα ταλέντο όπως και αυτά τα παιδιά και θα πρέπει αν το καλλιεργήσουμε όσο μπορούμε».

«Όλοι έχουμε διάφορα δικαιώματα. Σήμερα ήταν η πρώτη φορά που ήρθα αντιμέτωπη με τέτοιους ανθρώπους. Το συναίσθημα που ένιωσα ήταν λύπη για τους συμμαθητές αμς που για διάφορους λόγους βρίσκονται εκεί και συγκίνηση για την στιγμή που μοιραστήκαμε. Εύχομαι σε όλα τα απιδιά υγεία, αγάπη και καλοτυχία στην ζωή τους έξω από εκεί».

«Ένιωσα ένα πολύ ανθρώπινο συναίσθημα, ήμασταν παιδιά/μαθητές απέναντι από άλλα παιδιά/μαθητές. Η μουσική ήταν η γέφυρα που μας ένωσε.».

«Τα συναισθήματά μας ήταν ανάμικτα καθώς από τη μία πλευρά ήρθαμε σε επαφή με άτομα στην ηλικία μας τα οποία ήταν φυλακισμένα, γεγονός που μας προκάλεσε λύπη, ενώ από την άλλη καταλάβαμε πως κάθε πράξη ακολουθείται και από μια συνέπεια. Παράλληλα αυτά τα παιδιά μας δίδαξαν πως παρά τις δυσκολίες που έχει η ζωή κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα στην διασκέδαση».  Π. & Ι.

«Ένα πνεύμα συντροφικότητας…μια ψυχή σε δύο σχολεία και η μουσική το νήμα που μας ενώνει..». Κ.

«Φάνηκαν κάποια απιδιά ότι όντως είχαν μετανι΄’ωσει και η συνειδησή τους ήταν καθαρή αλλά πα΄ντα υπάρχουν και εξαιρέσεις». Φ., Ε., Κ. & Ν.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που είχα την ευκαιρία να ζήσω μία εμπειρία, από την οποία αποκομίσαμε όλοι μας πολλά πράγματα!!! Εύχομαι στα παιδιά ένα μέλλον γεμάτο ευκαιρίες, περιστοιχισμένο από αγαπημένα πρόσωπα. Ευχαριστούμε πολύ!!!». Α.

«Θέλουμε να ξαναπάμε….Θέλουμε επίσης να κάνουμε και δραστηριότητες μαζί με τους κρατούμενους! Ευχαριστούμε πολύ που μας πήγατε!!!». Π. & Ε.

Η Προϊσταμένη Υπηρεσίας
κ.α.α.
Ευτυχία Γ. Μανιάκη

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.