Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου, 2020

Nέο βίντεο για την πρόοδο (55,94%) στην Ιόνια Οδό

Εντυπωσιακά πλάνα από τα εργοτάξια

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα η κοινοπραξία που κατασκευάζει την Ιόνια Οδό δίνει στη  δημοσιότητα βίντεο προόδου των εργασιών (σήμερα είναι στο 55,94%)  του αυτοκινητοδρόμου. Έτσι έπραξε και σήμερα με το βίντεο που καταγράφει εντυπωσιακά πλάνα που γυρίστηκαν τον περασμένο Μάιο στα εργοτάξια  κατά μήκος του δρόμου που διασχίζει την Αιτωλοακαρνανία.
Το συνολικό μήκος του άξονα της Ιόνιας Οδού είναι περίπου 196 χιλιόμετρα, ενώ περιλαμβάνει και τις παρακάμψεις  Αγρινίου και Άρτας. Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου,  θα κατασκευαστούν ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις.
Στο τέλος Μαΐου του 2015, η συνολική πρόοδος των εργασιών άγγιζε το 55,94%, ενώ τα εργοτάξια σε λειτουργία είναι ανά τμήμα τα εξής:
-0 χλμ.- 76,7 χλμ.: Εργοτάξιο Εύηνου
-76,6 χλμ. – 145,7 χλμ.: Εργοτάξιο Ανισοπέδου Κόμβου Αμβρακίας και εργοτάξια στην περιοχή Γέφυρας Μενιδίου και στην περιοχή Συκουλα. Τέλος στο 96χλμ, περιοχή Τούμπανο, βρίσκεται και λατομείο- συγκρότημα παραγωγής ασφαλτικών και σκυροδέματος.
-145,7 χλμ.– 170 χλμ: Εργοτάξιο Φιλιππιάδας
-170 χλμ.- 190 χλμ. : Εργοτάξιο Επισκοπικού
Μέχρι στιγμής για την κατασκευή του έργου, ένας μεγάλος αριθμός προσωπικού και μηχανημάτων έχει ενεργοποιηθεί. Περισσότερα από 2.100 άτομα ήδη εργάζονται στα εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί, ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνται (ιδιόκτητα, κατασκευαστικής κοινοπραξίας αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά) ξεπερνά τα 1.420.

ee8c0da07df13b94f8af81378a2365ef_Lee8c0da07df13b94f8af81378a2365ef_L

Θέματα που ενδιαφέρουν

10 Σχόλια

  1. Κώστας Παπασπύρου

    Αγρίνιο-Αντίρριο:Α.Κ. Χαλίκι Αιτωλικού & Αγρίνιο-Γιάννενα:Α.Κ. Κουβαρά μέσω των πλευρικών διοδίων Κουβαρά ή τζαμπέ απ’την Λίμνη Αμβρακία!!!

  2. Noname

    Δλδ ρε παίχτη…..για να καταλαβω εξεταζοντας το δρόμο κ τις πολεις απο την Αθήνα μέχρι τα Γιάννενα βλέπεις άλλη τέτοιου μεγέθους πολη σε τετοια αποσταση ή τετοια σημείο απο ανισόπεδο;
    Κ δν μιλω ναναι στον Αγ.Δημήτριο.Αλλά έλεος.

    Φυσικά δν φταίει κανεις άλλος, οι ίδιοι φταίμε κ οι βουλευτες του νομού μας, γτ βλέπεις δν εχουμε πολιτικους με αναστημα να αλλάζουνε χαράξεις όπως π.χ μέτσοβο ( που περναγε αλλού η εγνατία κ την φερανε κοντά) αλλά κ άλλες περιπτωσεις.

    Για εμένα κοντινις κόμβος είναι το αγγελόκαστρο άλλωστε, τι να τον κανει κοντα μια πολη 100χιλιαδων τον κόμβο,καλα ειναι στη ρίγανη δν βαριεσαι.
    Οι υπόλοιποι κόπανοι ανα την ελλαδα την εχουνε δίπλα τους

    Παράκαμψη αγρινιου ονομα κ πραγμα,εκεινος ο…..δρόμος απο δοκιμι που μας εβγαζαν σχεδια που πηγε;

  3. Agriniotis

    Σκεφτείτε το μέλλον, όπως κάνουνε στο εξωτερικό, η Ιγνατία Οδός θα περνάει μέσα από το Αγρίνιο, το 2080.

  4. ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    @ Νο name

    Τα παράπονα μας στους κκ. ΣΤΑΜΑΤΗ ΣΩΚΟ ΜΟΣΧΟΛΙΟ ΣΑΛΜΑ ΜΑΚΡΥΠΙΔΗ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΜΩΡΑΙΤΗ

    που εδώ και δέκα χρόνια που έγινε η χάραξη δεν πατήσανε πόδι να πούνε αυτό ακριβώς: ότι ο δρόμος που συνδέει τις πόλεις της Δυτικής Ελλάδας αφήνει την δεύτερη σε μέγεθος από αυτές στην πιο μεγάλη απόσταση.

    Ας τα λουστούμε εμείς που τους ψηφίζαμε

  5. Πανέ-6

    Δεν είναι δα και τόσο ακριβό έργο να φτιαχτεί μια ταχεία λεωφόρος που να συνδέει την πόλη του Αγρινίου με την ιονία οδό. Είναι πάνω από 15-20 χλμ; Δεν είναι! Μην τρελένεστε. Λύσεις υπάρχουν, αρκεί να μην υπάρχει μια συνεχής γκρίναι και μιζέρια! Α, και η δεύτερη σε μέγεθος είναι τα Γιάννενα στη δυτική Ελλάδα, μην μπερδεύεστε!

  6. ΚΩΣΤΑΣ

    Η απόσταση των 20χλμ δρόμου για τα Ελληνικά δεδομένα, δε θα γίνει ποτέ. Θεωρώ ότι τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ένας Δήμαρχος που πρόσφερε αρκετά γενικώς, αλλά στο συγκεκριμένο έκανε τεράστιο λάθος που σβήνει μεγάλο μέρος όσων έκανε: ο κ. Σώκος. Σημειώνω ότι με παρέμβαση του ΤΕΕ Αιτωλ/νίας μπήκε την τελευταία στιγμή ο κόμβος Αγγελοκάστρου. Στην αρχική σχεδίαση δεν υπήρχε ούτε αυτός…

  7. Πανέ-6

    Σημειώστε πως ο Βόλος, η 6η πόλη στην χώρα με περίπου 150.000 κατοίκους, και τουρισμό λόγω Πηλίου και λιμανιού προς Σποράδες, απέχει τουλάχιστον 15 χλμ από τον κεντρικότερο αυτοκινητόδρομο τον Π.Α.Θ.Ε.. Η ύπαρξη κάποιων υψωμάτων, όπως και στο Αγρίνιο στην περιοχή Κλεισούρας, εμποδίζει την περαιτέρω προσέγγιση του δρόμου στην πόλη. Παρόλα αυτά η πόλη έχει δύο συνδέσεις με τον Π.Α.Θ.Ε. των 15 και 25 χλμ αντίστοιχα. Εγώ προσωπικά θεωρώ πιο κρίσιμο για το Αγρίνιο το θέμα της επαναλειτουργίας και επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου, παρά την σύνδεση με την ιόνια οδό.

  8. new air

    ekeinos o koyrampies apo thn patra tha riksei ligo asfalto ston paraliako ths kavoyrotypas kryoneri meria. ante kante kati axristoi…koprites.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.