Οργή και αγανάκτηση στη Νέα Αβώρανη για περιστατικό που σημειώθηκε την περασμένη νύχτα.
Δεν επέδειξαν κανέναν σεβασμό στο μνήμα του μακαριστού ιερέα του χωριού, παπα-Κώστα Λαμπράκη οι ιερόσυλοι που «σήκωσαν» από το μνήμα του ότι βρήκαν.
«Χθες βράδυ άγνωστοι βανδάλισαν το μνημείο του αειμνήστου ιερέα μας παπα-Κώστα. Κατέστρεψαν το καντηλάκι και έκλεψαν όλες τις γλάστρες με τα λουλούδια. Αν κάποιος είδε κάτι ας ενημερώσει τα μέλη του Τ. Συμβουλίου γιατί σίγουρα τους είδε κάποιος άλλος από ψηλά. Ντροπή», αναφέρει ο πρόεδρος της κοινότητας Κώστας Παπανίκος.
Ο ίδιος μάλιστα επικοινώνησε το περιστατικό στο agrinionews.gr, υπογραμμίζοντας ότι οι άγνωστοι δράστες φρόντισαν να «χτυπήσουν» έναν τάφο που η παπαδιά φρόντιζε με μεγάλη επιμέλεια…
Δεν είναι η πρώτη φορά που σημειώνεται κάτι τέτοιο στο νεκροταφείο του χωριού, ωστόσο ο βανδαλισμός και οι κλοπές του μνήματος του αγαπητού ιερέα, που πριν λίγους μήνες έφυγε από την ζωή, έχει δικαιολογημένα προκαλέσει την οργή όλων…












