Για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών συνελήφθη το βράδυ της Τετάρτης (27/5), στην Ιόνια Οδό ένας 26χρονος αλλοδαπός.
Ειδικότερα, σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε, βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν 4,2 γραμμάρια κάνναβης και ένας μεταλλικός τρίφτης με υπολείμματα της ναρκωτικής ουσίας.
Η σύλληψη έγινε από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου.









