Θανατηφόρα για 51χρονο άνδρα απέβη η παράσυρση του από όχημα στην εθνική οδό στο ύψος των εγκαταστάσεων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ στο Αγρίνιο.
Το περιστατικό συνέβη περί τις 18:45 το απόγευμα της Τρίτης, όταν ο άνδρας επιχείρησε να διασχίσει πεζός κάθετα την εθνική οδό και ΙΧ επιβατικό, με κατεύθυνση προς Αγρίνιο, δεν πρόλαβε να ακινητοποιηθεί και τον παρέσυρε.
Οι πρώτες πληροφορίες για την κατάσταση του ήταν ανησυχητικές και δυστυχώς οι νεότερες είναι δυσάρεστες καθώς στο Νοσοκομείο επιβεβαιώθηκε ο θάνατος του που υπήρξε ακαριαίος.
Ο αδικοχαμένος ανδρας καταγόταν από το Χαλκιόπουλο Βάλτου και ήταν κάτοικος Αθηνών. Αφησε πίσω του δυο ανήλικα παιδιά.
Οι αστυνομικοί της Τροχαίας ενεργούν την έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες του τραγικού συμβάντος που έλαβε χώρα σε ένα επικίνδυνο σημείο όπου υπήρξαν πολλά θανατηφόρα τροχαία στο παρελθόν.
13 Σχόλια
εμεις όταν ερχόμαστε από Αθήνα για Αγρίνιο από την παράκαμψη στα Σταμνα και μετά κάνουμε τον σταυρό μας για να φτάσουμε στο Αγρίνιο.
Πρέπει να πάνε όλοι φυλακή οι υπεύθυνοι που εγκατέλειψαν το Αγρίνιο .Ειδικά αυτό το έκτρωμα που έφτιαξαν στην είσοδο του Αγρινίου
Έκτρωμα δρόμος χωρίς, κόμβο, χωρίς φανάρια, χωρίς πεζογέφυρα, χωρίς φωτισμό, χωρίς πεζοδρόμια, χωρίς σύμανση. Τα δε υπάρχοντα φανάρια, δεν έχουν αλλαχτεί με Νέα, led, μεγαλύτερα ποιο ευκρινή, με ψυφιακο χρονόμετρο που να δείχνει το χρόνο που μεσολαβεί να ανάψει το κόκκινο. Το ίδιο στον κόμβο σταδίου, στον κόμβο Μ. Χώρας, στον κόμβο Γενικού Νοσοκομείου Αγρίνιου!!!!!
ΌΛΑ στη Θεά Τύχη. Το ίδιο ισχύει και για τον περιφερειακό στον Αΐ Γιάννη Ριγανα, στον παλιό Άγιο Χριστόφορο, κλπ.
Στην οδό Καλλεργη ανακοινωθεί ότι θα βάλουν φανάρια Νέα, τεχνολογίας LED αλλά το μόνο που άλλαξαν ήταν στην Ε. Ο στο ύψος της εισόδου της Πόλης στο ξενοδοχείου πρώην ALEJADER
ΓΕΝΙΚΆ ΑΣΤΥΝΌΜΕΥΣΗ στην Ε. Ο. δεν Υπάρχει ειδικά στον κόμβο ΚΤΕΛ και Ερμιτσας
Γεμίσαμε εικονοστασια σε αυτό το σημείο…
Θα πληρώσει κανένας αρμόδιος για αυτό;;
Ένα νέο έκτρωμα κατασκευάζεται στο ίδιο υπάρχων σημείο αλλά το ονομάζουν ανάπλαση εισόδου Αγρινίου μελέτη να παρουσιάζεται για διδασκαλία στο Πολυτεχνείο !!!
Πόσοι άνθρωποι θα πρέπει ακόμη να πεθάνουν για να αλλάξει κάτι στο συγκεκριμένο σημείο.
Η παρατημένη πόλη μας με τον καιρό γίνεται και επικίνδυνη για τους πολίτες της.
Όχι άλλα ψέματα..
Οταν πασχει η δικαιοσυνη αυτες ειναι οι καταληξεις…..
Τι περιμένετε, χρειαστηκαν καμια δεκαριά χρονια να στρωθεί με άσφαλτο ο πισω δρόμος του κτελ που παρεμπιπτόντως εξυπηρετεί και το Μουσικο σχολείο!
Μεχρι τότε τα λεωφορεία εβγαιναν κοβοντας την διπλη γραμμή.
Μπροστά στα συμφέροντα η ανθρώπινη ζωή ειναι τίποτα.
Εδωσαν άδεια για κτελ χωρίς οδικη προσβαση.Καθε νοημων άνθρωπος θα απέκλειε την προσβαση απο την εθνικη οδο τουλάχιστον. Πεζογεφυρες και υπόγειες διαβασεις κοστίζουν, η ανθρώπινη ζωή ειναι ευτελές εμπόρευμα.
Κάτι ακομα για ολους εμας. Αγαπητοί οδηγοί η ταχύτητα των αυτοκινητων εντος κατοικημενων περιοχων ειναι, κακως βεβαια, 50km.Μην τρέχετε!
Κυκλοφορούν πεζοι, μικρά παιδιά,
Κατεβάστε το οριο στα 30km εντός κατοικημενων περιοχων αφού έχετε στήσει παντού καρμανιολες.
και να προσθέσω στα παραπάνω, τη φαεινή ιδέα κάποιων να μετατρέψουν στενά δρομάκια σε δρόμους ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ …….!!!! και να τοποθετήσουν STOP επί κεντρικών οδικών αξόνων, εντός και πέριξ της πόλης, κόντρα σε κάθε λογική, διεθνή πρακτική και κανόνες ΚΟΚ. Και κυκλικούς κόμβους (ροτόντες) παντού…η εύκολη και φτηνή λύση. Και όχι ανισόπεδους κόμβους που επιβάλλεται να υπάρχουν σε άξονες βαριάς κυκλοφορίας και συνεχούς ροής…επαρχία του 1950…ίσως το χειρότερο οδικό δίκτυο στη χώρα σε αναλογία με άλλες περιοχές..Ο πρώτος σε έκταση και ο έκτος σε πληθυσμό Νομός της Χώρας, σε πλήρη μαρασμό…με έργα του πεντοχίλιαρου για τα μάτια των ντόπιων..
Που είναι τα έργα στρατηγικής ανάπτυξης../??? Ακόμη και η Ιόνια Οδός, άφησε έξω μι πόλη κι έναν ευρύτερο πολεοδομικό σχηματισμό, με πληθυσμό πάνω από 150.000 ..Τώρα τρέχουν για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό…20 χρόνια πριν στη σχεδίαση που ήταν??? Παντού βλέπουμε σημαντικά έργα υποδομής, όπως ο Ε65 κεντρικής Ελλάδας..Και στην Αιτωλοακαρνανία μόνο φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες..Γέμισαν οι κάμποι γυαλί και μέταλλο και κατέβασαν ολόκληρα παρθένα δάση, ξεσκίζοντας τα βουνά για να μπουν τα νέα τέρατα.. Χρόνια τα γράφω…επειδή πονάω την πατρώα γη…Αγανάκτησα
Α.Γ. Κ
Αξιωματικός ΠΝ
Αθήνα
Όλοι δρόμοι, με προβληματικά ενδεχομένως γεωμετρικά χαρακτηριστικά, βαφτίζονται ως “δρόμοι καρμανιόλες” για να απαλλαχτούν οι οδηγοί από τις ευθύνες της εγκληματικής τους οδηγικής συμπεριφοράς. Πας με 80 χλμ/’ωρα εντός πόλής, σκοτώνεις έναν πεζό, που ήταν λογικό να μην προλάβει να σε δεί και να αντιδράσει όταν ερχόσουν κατά πάνω του με 80 ενώ το όριο έχει σοφά οριστεί σε 50χλμ/ώρα, και μετά φταίει ο δρόμος καρμανιόλα. Η τροχαία πάντοτε ανεπαρκής και ελαστική με τις ποινές, γιατί και οι τροχαίοι είναι σπλάχνο από τα σπλάχνα της κοινωνίας της μετριότητας, του κοινωνικού αναλφαβητισμού και των ελαφρών συνειδήσεων (έλα μωρέ δε βαριέσαι, μή με γράφεις κυρ αστυνόμε είμαι μεροκαματιάρης άνθρωπος και λοιπά τέτοια καθημερινά σάπια περιστατικά), αρκεί να μπαίνει ο μισθός.
Η λύση είναι μία: κάμερες καταγραφής παραβάσεων σε κάθε φανάρι/διασταύρωση και μπλόκα παντού με μηδενική ανοχή στις παραβάσεις. Καιρός είναι η τροχαία να βγει λίγο περισσότερο έξω ακόμα και με καύσωνα και με βροχή- μπας και βάλει μυαλό ο αγράμματος έλληνας- γιατί έχουν καταντήσει δημόσια υπηρεσία καταγραφής και όχι πρόληψης τροχαίων συμβάντων.
Πεερμπιπτόντως, στο Στρογγυλό εκεί παρακάτω, δεν θα έπρεπε να υπάρχει διαγραμμιση πώς θα κινηθούν τα αυτοκίνητα πάνω στην κυκλική τροχιά?
Επειγόντως 10 μέρες σε μια οργανωμένη χώρα όλοι οι αρμόδιοι για σεμινάρια.
Να δουν πώς όλα αυτά που τους επισημαίνουμε, αλλού είναι πραγματικότητα.
Αγαπητε Μακη,η προληψη απαιτει σχεδιασμο και εκπαιδευση.Οτι αφηνεται στην τυχη του αποβαινει μοιραιο.Οχι δεν συμφωνω καθολου οτι η αστυνομευση και τα προστιμα ειναι Η ΠΡΩΤΗ προταιρεοτητα!
Πληρωνουμε πανακριβα τελη κυκλοφοριας και κυκλοφορουμε σε…χωραφια.
Η ασφαλεια στο δρομο,για οδηγους και πεζους εξαρταται απο πολλους παραγοντες,οπως η κατασταση του οδοστρωματος η κατασταση των αυτοκινητων η σημανση ο φωτισμος και πολλα αλλα .
Η εκπαιδευση των οδηγων ειναι και αυτη συμαντικοτατη οπως ΚΑΙ των πεζων.
Η περιφημη κυκλοφοριακη αγωγη ποτε δεν εγινε στα σχολεια της Ελλαδας.Στηθηκαν καποια παρκα κυκλοφοριακης αγωγης αλλα γρηγορα εγκαταληφθηκαν να χορταριαζουν.
Δρομοι και διασταυρωσεις Καρμανιολες υπαρχουν,δεν το λεω εγω,το λενε οι ειδικοι αλλα ποιος τους ακουει;;;
Η εθνικη οδος Πατρων -Αθηνων ηταν η ΕΘΝΙΚΗ μας καρμανιολα.Η Αθηνα-Θεσσαλονικη το ιδιο.
Με τινος ευθυνη τοσα χρονια διατηρουταν αυτο το χαλι;
Με των ιδιων φυσικα, που ξαναλεω,δινουν αδειες για λειτουργεια κτελ χωρις ασφαλη οδικη προσβαση για αυτοκινητα ΚΑΙ πεζους.
Εχετε φανταζομαι πολλοι παει καποια στιγμη με τα ποδια στο κτελ,οποτε χρειαστηκε να διασχισετε την εθνικη οδο.
Ειναι αυτο ασφαλες;
Σαφεστατα οχι!
Υπαρχει αλλη επιλλογη;ΟΧΙ.
Η μπροστινη πλευρα του κτελ επιτρεπεται να εχει προσβαση κατευθειαν στα ΑΦΥΛΑΧΤΑ και ΧΩΡΙΣ σημανση ρευματα κυκλοφορειας;ΠΟΤΕ!
Εδω ακριβως ειναι η ευθυνη της πολιτειας.Οι δρομοι μπορουν να γινουν ασφαλης αλλα χρειαζονται λεφτα,η λογικη κοστους οφελους τιμολογει την ανθρωπινη ζωη πολυ φθηνα….
Η ευθυνη του οδηγου και του πεζου υπαρχει και δεν ειναι ιδια.Υποτιθεται πως ο οδηγος εχει ελεγθει για την καλη του υγεια,σωματικη και ψυχικη,ο πεζος ομως οχι απαραιτητα.
Με χαρα ακουσα σημερα, πωςεπιτελους, στο νεο κωδικα το οριο εντος κατοικημενων περιοχων θα περιοριστει στα 30km.