Ο Σύλλογος Συνταξιούχων Υπαλλήλων Ο.Τ.Α. Νομού Αιτωλοακαρνανίας συμμετείχε στο 1ο Τακτικό Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της Π.Ο.Σ. – Ο.Τ.Α. που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα στις 25-26-27 Απριλίου 2025.
Το Συνέδριο και οι αρχαιρεσίες πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία, εκλέχτηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας και έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Σωτήρης Σουλούκος
Α’ Αντιπρόεδρος: Λαμπρινή Παπαγιάννη
Β’ Αντιπρόεδρος : Ευστάθιος Χριστόπουλος
Γενικός Γραμματέας: Γιώργος Δαλαγιώργος
Ταμίας: Κωνσταντίνος Κασίδης
Μέλη: Παπαδόπουλος Ιωάννης , Αξιώτης Νικόλαος









