Την πρώτη του εντός έδρας νίκη στο δημοτικό στάδιο Αμφιλοχίας πανηγύρισε σήμερα το απόγευμα ο Αμφίλοχος για το πρωτάθλημα της Β’ κατηγορίας της ΕΠΣ Αιτωλοακαρνανίας επικρατώντας της ΑΕΚ Αγίου Κωνσταντίνου με 4-1.
Αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ στο 53′ με τον Μάντογλου, μετά το γκολ οι γηπεδούχοι ανέβασαν την απόδοσή τους και έφτασαν στην ισοφάριση στο 74′ με τον Λούντζη και στο 83′ αφού πήραν κεφάλι στο σκορ με τον Μπαλάφα έφτασαν σε μια μεγάλη νίκη.
Με δύο γκολ του Τσουγρή στο 89′ 3-1 και στις καθυστερήσεις 90+ διαμορφώθηκε το τελικό αποτέλεσμα 4-1.
Φωτο: Ηλίας Νακόπουλος















