Την καμπάνια «Restart Tourism» εγκαινιάζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Αίγλη, με την Ελλάδα να στέλνει μήνυμα σε όλο τον κόσμο για το φετινό καλοκαίρι. Το μήνυμα που έστειλε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης. Δείτε ζωντανή εικόνα από όσα συμβαίνουν στο Ζάππειο.
Με έμφαση στην υγειονομική ασφάλεια και τις ομορφιές του ελληνικού τοπίου, παρουσιάζεται η καμπάνια «Restart Tourism» στο Ζάππειο και οι Κυριάκος Μητσοτάκης απευθύνει σύντομο χαιρετισμό.
Πρόκειται βασικά για ένα σύντομο βίντεο, το οποίο θ’ αποτελέσει το «όχημα» για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό και κυρίως μέσα από τα social media, με τον προφανή στόχο την προσέλκυση τουριστών και… να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται από τη φετινή περίεργη σεζόν στον τουρισμό, λόγω του κορονοϊού. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δίνει ιδιαίτερη σημασία στο κομμάτι αυτό, εξ ου και η παρουσία του στην εκδήλωση, που γίνεται στο θερινό σινεμά της Αίγλης, στο Ζάππειο.
Εισαγωγική τοποθέτηση έκανε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, πριν παρουσιαστεί το βίντεο…
“Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα. Είναι μια κατάσταση…” τονίζεται χαρακτηριστικά στο βίντεο.
Δείτε το σποτ
Ο πρωθυπουργός, παίρνοντας τον λόγο, ευχαρίστησε τους συντελεστές αυτής της προσπάθειας, λέγοντας πως το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό.
Being with the people you love, connecting with nature, feeling free. That’s Greek Summer. #VisitGreece pic.twitter.com/2dcSvUICWg
— Υπουργείο Τουρισμού (@MinTourGR) June 4, 2020
Τα μηνύματα Μητσοτάκη
Ο πρωθυπουργός, παίρνοντας τον λόγο, από τον Χάρη Θεοχάρη, με τον οποίο και έφτασε στην Αίγλη, ευχαρίστησε τους συντελεστές αυτής της προσπάθειας, λέγοντας πως το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό.
«Η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται πιο έντονα λόγω του κορονοϊού. Αυτό όμως αλλάζει. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά, γιατί ακούσαμε τους ειδικούς. Και αυτή η επιτυχία μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα», είπε ο κ. Μητσοτάκης και συνέχισε:
«Παρουσιάσαμε το σχέδιό μας για τη σταδιακή απελευθέρωση της εισόδου στη χώρα. Πώς ξεκινάμε από τις 15 Ιουνίου με το να υποδεχόμαστε πτήσεις από αεροδρόμια που βρίσκονται στη λίστα της EASA και έχουν χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Το ίδιο δεν θα ισχύει για προορισμούς που έχουν υψηλά επιδημιολογικά φορτία».
Και συμπλήρωσε: “Από 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις. Θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά ταυτόχρονα διαφορετική. Θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα.
Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών και εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Πλεονέκτημα ότι το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω όπου οι ειδικοί λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης μειώνονται σημαντικά. Θα πρέπει οι εργαζόμενοι στον τουρισμό να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας.
Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους σε αυτό το επίπεδο. Βρήκα πολύ ευρηματικό το σποτ. Τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση. Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα. Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα”.
Για να καταλήξει: “Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο. Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε προβλέψεις για ύψος ύφεσης. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά ενθαρρυντικά. Ύφεση 0.9% όταν η μέση ευρωπαϊκή είναι της τάξης του 3,8%. Η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορονοϊού με μεγάλη ορμή. Το β’ τρίμηνο θα είναι πολύ δύσκολο και ελπίζουμε ότι από το γ’ τρίμηνο τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα. “