Μετά το Final Four της Euroleague πραγματοποιήθηκε η απολύμανση και ο βιολογικός καθαρισμός στο «Telekom Center Athens».
Μία ημέρα πριν από το Game 1 των ημιτελικών μεταξύ Παναθηναϊκού – ΠΑΟΚ, η «πράσινη» ΚΑΕ ενημέρωσε ότι πραγματοποιήθηκε απολύμανση και βιολογικός καθαρισμός στο «T-Center».
Μετά το Final Four ειδικά συνεργεία βρέθηκαν στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων και έκαναν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την απολύμανση και τον βιολογικό καθαρισμό.
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία απολύμανσης και βιολογικού καθαρισμού στους χώρους και τις κερκίδες του T-Center ώστε να είναι έτοιμες να υποδεχθούν ξανά τους φίλους του Παναθηναϊκού AKTOR.#paobcaktor pic.twitter.com/6LLO4DlcGw
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) May 27, 2026









