Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου, 2020

Οι γνωστές γενικολογίες για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό

Ο Βελόπουλος ρώτησε και ο Καραμανλής απάντησε πως…θέλει μεγάλη προσοχή το θέμα της χρηματοδότησης.
Tην «άμεση ανάγκη σύνδεσης της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό»  έθεσε με ερώτηση του ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης & Βουλευτής Λάρισας κ. Κυριάκος Βελόπουλος.

Έλαβε πλέον απάντηση από τον υπουργό Μεταφορών & Υποδομών Κώστα Καραμανλή σύμφωνα με την οποία το συνολικό κόστος του έργου εκτιμάται κατ’ αρχήν σε 100 εκατομμύρια € και χρήζει προσεκτικής εξέτασης το θέμα του τρόπου χρηματοδότησης και υλοποίησής του, ώστε να μπορέσει να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά του.

Ειδικότερα, υπενθυμίζει το Υπουργείο  πως στις 16 Φεβρουαρίου 2018 η εταιρεία RACE Σύμβουλοι Μηχανικοί ΕΕ   υπέβαλε επιστολή, στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, με την οποία δήλωσε ότι δωρίζει στο ελληνικό Δημόσιο μελέτη που τιτλοφορούνταν «Προωθημένη Προμελέτη Οδοποιίας» για το έργο «Οδική Σύνδεση Αγρινίου με την Ιόνια Οδό και Περιφερειακή Οδός Αγρινίου» και περιλάμβανε τη μελέτη του οδικού άξονα σύνδεσης της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια οδό και την Περιφερειακή οδό Αγρινίου.

Η σύνδεση προβλέπονταν να γίνει με διατομή αυτοκινητόδρομου, που θα συνδέει την πόλη του Αγρινίου με την Ιόνια οδό, και δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η συνδετήρια οδός θα καταλήγει στη νέα προτεινόμενη Περιφερειακή οδό του πολεοδομικού συγκροτήματος Αγρινίου. Το μήκος του αυτοκινητόδρομου θα είναι περίπου 13,5 χλμ., ενώ της Περιφερειακής οδού περίπου 7 χλμ.

Τον Ιούνιο του 2018 με Υπουργική Απόφαση εγκρίθηκε καταρχάς η εκπόνηση της εν λόγω μελέτης σε στάδιο Προμελέτης Οδοποιίας, ώστε να αποτελέσει στέρεη βάση για την εκπόνηση της απαιτούμενης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Παράλληλα είχε υποβληθεί Τεχνικό Δελτίο το οποίο περιλαμβάνει τις επί μέρους μελέτες (Τοπογραφικά, Μελέτη σκοπιμότητας, Αξιολόγηση Επιπτώσεων Οδικής Ασφάλειας, Γεωτεχνικές έρευνες Α’ Φάσης, Οριστική Γεωλογική μελέτη, Προμελέτη αποχέτευσης – αποστράγγισης όμβριων, Προκαταρκτική μελέτη τεχνικών, Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων), οι οποίες κρίθηκε απολύτως επιβεβλημένο, για λόγους πληρότητας, να εκπονηθούν, ώστε να εκδοθεί η Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων.

«Καθώς, όμως, το συνολικό κόστος του έργου εκτιμάται κατ’ αρχήν σε 100 εκατομμύρια €, χρήζει προσεκτικής εξέτασης το θέμα του τρόπου χρηματοδότησης και υλοποίησής του, ώστε να μπορέσει να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά του», αναφέρει ο υπουργός Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής σημειώνοντας και τα ακόλουθα: «Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και οι αρμόδιες Υπηρεσίες του προβαίνουν σε όλες τις απαραίτητες μελέτες και ενέργειες με τα συναρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να ακολουθηθεί η βέλτιστη λύση και τελικώς να υλοποιηθεί το εν θέματι έργο με τις καλύτερες τεχνοοικονομικές προϋποθέσεις, προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος και της οδικής ασφάλειας των πολιτών της περιοχής του Αγρινίου».

Θέματα που ενδιαφέρουν

1 Σχόλιο

  1. ΑΓΡΙΝΙΩΤΗΣ

    ΒΟΥΛΕΥΤΉΣ ΤΗΣ ΛΆΡΙΣΑΣ ΡΩΤΆΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΊΝΙΟ. ΚΑΝΟΝΙΚΆ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΎΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ Η ΕΊΣΟΔΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΏΝ ΣΤΟ ΑΓΡΊΝΙΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ ΣΟΥΦΛΊΑ ΑΚΌΜΑ ΠΟΥ ΈΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΆΚΑΜΨΗ ΑΓΡΙΝΊΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΞΕΣΗΚΩΘΕΊΤΕ ΡΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΊΚΙΑ ΣΆΣ.ΚΟΙΜΆΣΤΕ ΌΡΘΙΟΙ ΣΤΟ ΑΓΡΊΝΙΟ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.