Το Δημοτικό Στάδιο Αιτωλικού εκπέμπει για πολλοστή φορά… SOS καθώς έγινε ξανα στόχος βανδαλισμού.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Αρη Αιτωλικού οι «γνωστοί-άγνωστοι» έβαλαν φωτιά να κάψουν τον πλαστικό τάπητα του αγωνιστικού χώρου.
Πριν μια εβδομάδα βανδάλισαν το χώρο των αποδυτηρίων καταστρέφοντας και παίρνοντας ότι είχε σχέση με υδραυλικό και ηλεκτρολογικό υλικό.
Το γήπεδο παραμένει μέχρι και σήμερα χωρίς νερό και ρεύμα και προφανώς η ομάδα (Ανδρικό, Παιδικό) κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της.









