Η μπασκετική τρέλα για το Final 4 κατέλαβε… και τα ζαχαροπλαστεία! Ενόψει του τελικού του Ολυμπιακού, ζαχαροπλάστης αποφάσισε να δείξει την υποστήριξή του στην ομάδα με τον πιο γλυκό και δημιουργικό τρόπο.
Τα ψυγεία του καταστήματος γέμισαν με εντυπωσιακές πάστες και λαχταριστές τούρτες, στα χρώματα του Ολυμπιακού. Οι φίλαθλοι της ομάδας και οι λάτρεις των γλυκών κάνουν ήδη ουρές, μετατρέποντας το ζαχαροπλαστείο στο απόλυτο «ερυθρόλευκο» σημείο συνάντησης πριν από το μεγάλο τζάμπολ.
Όπως φαίνεται, η διαδρομή προς την κορυφή της Ευρώπης περνάει πρώτα από την απόλαυση.









