Σε συλλογική διαμαρτυρία προχώρησαν επαγγελματίες της Παλαίρου για την εγκατάλειψη, όπως αναφέρουν, του έργου ανάπλασης και την οικονομική ζημία των επιχειρήσεων τους.
Οι επαγγελματίες εκφράζουν έντονα παράπονα με έγγραφη επιστολή τους στο Δήμο Ακτίου Βόνιτσας, σχετικά με την κατάσταση που βρίσκεται το έργο ανάπλασης στην παραλία της Παλαίρου.
Καταγγέλλουν την παύση εργασιών και την εικόνα εγκατάλειψης που βρίσκεται η παραλία στην έναρξη της τουριστικής περιόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για την οικονομική και ασφαλή λειτουργία των επιχειρήσεων τους. Παραθέτουν ακόμη τα προβλήματα που έχει προκαλέσει η εξέλιξη.
Δείτε την επιστολή διαμαρτυρίας των επαγγελματιών:












