Τετάρτη, Ιούνιος 19, 2019

Πανελλαδικές 2019: Κριτική από τη μαθηματική εταιρεία για τα Μαθηματικά -Το θέμα πέρα από τη «σχολική πραγματικότητα»

Ως αυξημένης δυσκολίας και απαιτήσεων χαρακτηρίζει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) τα θέματα των Μαθηματικών που «έπεσαν», κατά τις Πανελλαδικές 2019, τόσο στους υποψηφίους των ΕΠΑΛ όσο και σε εκείνους των ΓΕΛ.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε, η ΕΜΕ αρχικά εστιάζει στα θέματα των Μαθηματικών (Αλγεβρα) στα οποία διαγωνίστηκαν οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ στις Πανελλαδικές 2019 , το περασμένο Σάββατο, 8 Ιουνίου (δείτε τις απαντήσεις για τα Μαθηματικά στις Πανελλαδικές 2019 για τα ΕΠΑΛ εδώ). Η ΕΜΕ σημειώνει σχετικά ότι «τα θέματα χαρακτηρίζονται δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά», υπενθυμίζοντας ότι κατά τις Πανελλήνιες του 2018 «το ποσοστό των μαθητών που ήταν κάτω από τη βάση ήταν 84%». Η Μαθηματική Εταιρεία, επιπλέον, τονίζει ότι «το ύφος και η δυσκολία των θεμάτων απέχει πάρα πολύ από τη σχολική πραγματικότητα των ΕΠΑΛ».

Πανελλαδικές: «Σπαζοκεφαλιά» και τα Μαθηματικά για τους αποφοίτους των ΓΕΛ
Σε ό,τι αφορά τα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού στις Πανελλαδικές 2019 που έδωσαν σήμερα, 10 Ιουνίου, οι απόφοιτοι των ΓΕΛ, η ΕΜΕ σχολιάζει κάθε θέμα ξεχωριστά. Οπως αναφέρει το Θέμα Α περιείχε θεωρία από το σχολικό βιβλίο «με αυξημένες απαιτήσεις» και στο Θέμα Β ελέγχθηκαν «βασικές γνώσεις Ανάλυσης». Επιπλέον, το Θέμα Γ είχε πολλά ερωτήματα που κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης, ενώ «το ερώτημα Γ3 θα δυσκολέψει αρκετούς υποψηφίους» αναφέρει η ΕΜΕ. Το Θέμα Δ στις Πανελλαδικές 2019, κατά την ΕΜΕ, «παρουσιάζει αυξημένη δυσκολία». Να σημειωθεί ότι νωρίτερα δημοσιοποιήθηκαν και οι ενδεδειγμένες απαντήσεις στα σημερινά θέματα των Μαθηματικών.
Η ανάλυση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας:

Σήμερα οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών από την κατεύθυνση Ανθρωπιστικών σπουδών εξετάστηκαν στα Αρχαία Ελληνικά. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα θέματα των Αρχαίων στις Πανελλαδικές 2019 (έπεσε απόσπασμα από τον Πρωταγόρα του Πλάτωνα), αλλά και τις απαντήσεις για τα Αρχαία Ελληνικά στις Πανελλαδικές 2019.

ΕΜΕ: Τα πέντε «αγκάθια» των Μαθηματικών Προσανατολισμού στις Πανελλαδικές 2019
Εν κατακλείδι, για τα Μαθηματικά Προσανατολισμού των ΓΕΛ στις Πανελλαδικές 2019, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία επισημαίνει τα εξής σημεία:

Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία από το πρώτο θέμα.
Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
Τα θέματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυσκολία από τα αντίστοιχα περσινά
Εκτιμούμε ότι πολλοί υποψήφιοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το χρόνο
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει εκδοθεί για τις Πανελλαδικές 2019, η «σκυτάλη» περνά αύριο, 11 Ιουνίου, εκ νέου, στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ.
: iefimerida.gr

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.