Θέματα που ευνοούν τη συνδυαστική σκέψη για τη Βιολογία – Το άγνωστο κείμενο στα Αρχαία αντλήθηκε από το «Ιστορίαι» του Θουκυδίδη – Ζητήθηκε μετά από καιρό το συντακτικό φαινόμενο του πλαγίου λόγου
Δεύτερη ημέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων σήμερα για τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ), οι οποίοι διαγωνίστηκαν σε Αρχαία Ελληνικά, Μαθηματικά και Βιολογία.
«Απαιτητικό» ήταν, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, το άγνωστο κείμενο των Αρχαίων Ελληνικών, ενώ τα ζητούμενα στο γνωστό κείμενο ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια χωρίς να εμφανίζουν ιδιαίτερες δυσκολίες..
Απαιτητικά χαρακτηρίστηκαν από τους εκπαιδευτικούς και τα Μαθηματικά που απευθύνονταν σε καλά διαβασμένους μαθητές. Τα προς εξέταση θέματα κάλυπταν όλο το φάσμα της ύλης, ενώ σύμφωνα με τους καθηγητές δεν υπήρχαν ασάφειες.
Σύμφωνα με την ΟΕΦΕ, τα θέματα στη Βιολογία ευνοούν τη συνδυαστική σκέψη και απαιτούν από τους υποψηφίους να έχουν εμβαθύνει στην ύλη καθώς και να έχουν κατανοήσει τους βιολογικούς μηχανισμούς που περιγράφει το σχολικό εγχειρίδιο.
Στην κάμερα του Agrinio TV, στο εξεταστικό κέντρο του 3ου ΓΕΛ Αγρινίου, μίλησαν η Μαρία Σταμούλη, η οποία εξετάστηκε στα Αρχαία, ο Σεραφείμ Σεφεριάδης που εξετάστηκε στα Μαθηματικά και η Κωνσταντίνα Ραγιά, η οποία διαγωνίστηκε στη Βιολογία: