Διαβαθισμένης δυσκολίας τα θέματα στην Πληροφορική για τους υποψήφιους με το νέο σύστημα – Με το παλαιό σύστημα διαγωνίστηκαν στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Δείτε εδώ τα θέματα για την Ιστορία για όσους εξετάστηκαν με το νέο σύστημα
Δείτε εδώ τα θέματα για την Πληροφορική για όσους εξετάστηκαν με το νέο σύστημα
Δείτε εδώ τα θέματα για την Ιστορία για ημερήσια ΓΕΛ (παλαίο σύστημα)
Δείτε εδώ τα θέματα Ιστορίας για τα εσπερινά ΓΕΛ (παλαίο σύστημα)
Δείτε εδώ τα θέματα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον για τα ημερήσια ΓΕΛ
Δείτε εδώ τα θέματα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον για τα εσπερινά ΓΕΛ
Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Φροντιστών Ελλάδας «τα σημερινά θέματα στην Ιστορία Προσανατολισμού κάλυπταν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν κριτική σκέψη από τους υποψηφίους και στις δύο ομάδες».
Ειδικότερα «στην πρώτη ομάδα οι ερωτήσεις είχαν διατυπωθεί με σαφήνεια, ωστόσο προϋπέθεταν πλήρη αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης. Στη δεύτερη ομάδα, στα θέματα Γ1 και Δ1, που αφορούν στον σχολιασμό πηγών, δόθηκαν κατανοητά κείμενα που ωστόσο για την ουσιαστική επεξεργασία τους απαιτούσαν την καλή προετοιμασία των υποψηφίων»
Συγκριτικά με τα περσινά, τα σημερινά θέματα χαρακτηρίζονται «αντίστοιχης ποιότητας και ανάλογου βαθμού δυσκολίας, διαπίστωση που μας οδηγεί στην εκτίμηση ότι η προσέγγιση των θεμάτων στο μάθημα της Ιστορίας προϋποθέτει πλέον την κριτική ικανότητα των μαθητών και όχι απλώς τη στείρα αποστήθιση της ύλης» καταλήγει η ανακοίνωση της ΟΕΦΕ.
Διαβαθισμένης δυσκολίας τα θέματα στην Πληροφορική για τους υποψήφιους με το νέο σύστημα
Όσον αφορα την Πληροφορίκη η ΟΕΦΕ σε σχόλιό της εκτιμά ότι «οι εκφωνήσεις φέτος είχαν σαφήνεια, εξέταζαν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας».
Σε σχέση με πέρυσι θεωρούμε ότι οι υποψήφιοι θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα βαθμολογίας. Για να αριστεύσει ένας υποψήφιος θα έπρεπε να έχει προετοιμαστεί σωστά και να έχει λύσει αρκετές ασκήσεις.
Σσυγκεκριμένα: το ΘΕΜΑ Α κρίνεται οτι δεν είχε ιδιαίτερες δυσκολίες, το ΘΕΜΑ Β ήταν αναμενόμενο και χωρίς παγίδες στο πρώτο υποερώτημα ενώ για το δεύτερο με τη συμπλήρωση κενών, κάποια από αυτά ίσως μπερδέψουν τον υποψήφιο, το ΘΕΜΑ Γ ήταν άσκηση σαφώς διατυπωμένη με μια μεγάλη επανάληψη μέσα στην οποία
έπρεπε να γίνουν οι περισσότερες λειτουργίες του προγράμματος. Δε θα δυσκολέψει ιδιαίτερα τους σωστά προετοιμασμένους υποψηφίους ενώ το ΘΕΜΑ Δ ήταν άσκηση με πίνακες και ένα υποπρόγραμμα για το οποίο οποίο ίσως δυσκολευτούν κάποιοι στο Δ2β, στο πώς, δηλαδή, θα γεμίζει ο πίνακας καθώς μεττά από αυτό έχει κλασικές επεξεργασίες οι οποίες είναι δουλεμένες αρκετές φορές.
Το πρόγραμμα των Ειδικών Μαθημάτων
Στο μεταξύ, δόθηκε από το υπουργείο Παιδείας η λίστα με τα Εξεταστικά Κέντρα των Ειδικών Μαθημάτων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Συγκεκριμένα, από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι εξετάσεις των Eιδικών Μαθημάτων για τους υποψηφίους Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), οι οποίοι έχουν δηλώσει εξέταση σε ένα ή περισσότερα Ειδικά Μαθήματα προκειμένου να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στην επιλογή για εισαγωγή το τρέχον έτος σε Σχολή ή Τμήμα για το οποίο απαιτείται εξέταση σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα, θα διενεργηθούν από 1 Ιουλίου μέχρι και 10 Ιουλίου με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων που έχει ανακοινωθεί.
Αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων ειδικών μαθημάτων
Οι εξετάσεις κατά Ειδικό Μάθημα θα διενεργηθούν ως εξής:
Πηγή: protothema.gr