Συντάκτης του άρθρου, έρευνα και ©: Αλέξιος Γ. Κατεφίδης*
Δεκαετία του ΄80, χειμώνας καιρός, μέρη αποκλεισμένα, άνθρωποι επίσης, ειλικρινά “πρωτόγονες” καταστάσεις.
Είναι γεγονός ότι ο νομός Αιτωλοακαρνανίας έχει τεράστια ποικιλομορφία ως αναφορά την γεωμορφολογία του. Δύσκολα και δύσβατα μέρη υπάρχουν ακόμη και σήμερα σκαρφαλωμένα σε όρη και λαγκαδιές μέσα από απότομα περάσματα. Ένα άγριο χαρακτηριστικό που από τους αρχαίους χρόνους η χώρα των Αιτωλών αλλά και των Ακαρνάνων ήταν και είναι μέχρι τις μέρες μας “terra incognita”.
Ορεινές διαδρομές λοιπόν, και σχεδόν καθημερινοί, “άθλοι του Ηρακλέους” για την επιβίωση. Εδώ στον “Φίδαρη”, στο πέρασμα του ποταμού Ευήνου από την Φωκίδα στην Αιτωλοακαρνανία, μεταξύ Αρτοτίνας και Γραμμένης Οξυάς, με το λεωφορείο αριθ.168, της άγονης γραμμής, τύπου Mercedes-Benz, ιδιοκτησίας Παπακωνσταντίνου Νικολάου, την δεκαετία του 1980.
Η υπέροχη αυτή έγχρωμη αποτύπωση προέρχεται από την ομάδα στο fb, “Λεωφορεία Αιτ/νιας Μιας Άλλης Εποχής”, του Σάκη Γιαννούλη.
*εκπαιδευτικός, τέως υποδιευθυντής του Ελληνικού Λυκείου Νυρεμβέργης
Η δημοσίευση έγινε στην ομάδα του Facebook Αιτωλία και Ακαρνανία στο πέρασμα του χρόνου, Aetolia Acarnania tempus.
3 Σχόλια
Αυτές τις φωτογραφίες να τις βλέπουν οι αντιδυτικοί-αντιευρωπαίοι νοσταλγοί της εποχής των σπηλαίων, αυτοί που υποστηρίζουν ότι η ένταξή μας στην ΕΕ μας έβλαψε.
Τεκτων , πηγαινε καμια βολτα να ξελαμπικαρεις…θα σε βοηθησει..
Κάποιοι έχουν πολύ κοντή μνήμη. Μόλις πριν 40 χρόνια η ορεινή Ελλάδα ήταν πρωτόγονη. Τώρα έχει γεμίσει με εξοχικά, σαλέ και τζιπ 4χ4. Βρίζουμε τους πολιτικούς, αλλά “μαζί τα φάγαμε”…