Ημέρα σταθμό στην πορεία κατασκευής της Ιονίας Οδού αποτέλεσε η σημερινή καθώς ολοκληρώθηκε η διάνοιξη της σήραγγας Κλόκοβας, μήκους 2.854 μέτρων, ενός από τα πιο δύσκολα τεχνικά του έργου.
Η διάνοιξη πραγματοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ, εντός μόλις 13 μηνών. Για να συμβεί αυτό, το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού του ομώνυμου εργοταξίου εργάζονταν αδιάλειπτα σε 3 βάρδιες, σε 24ωρη βάση, ενώ η εκσκαφή πραγματοποιούνταν ταυτόχρονα και από τα 4 μέτωπα. (είσοδος, έξοδος και στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας).
Πριν λίγη ώρα από εκπροσώπους της κατασκευάστριας εταιρείας έγινε σε δημοσιογράφους παρουσίαση των έργων στη σήραγγα Κλόκοβας ενώ το πρωί το εργοτάξιο επισκέφθηκε ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γ.Δέδες . Εκτός από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών, στην ολοκλήρωση της διάνοιξης, παρευρέθηκαν ο Γενικός Γραμματέας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς Παυσανίας Παπαγεωργίου, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, η Αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας Χριστίνα Σταρακά, ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Γιάννης Λύτρας, ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου, ο Δήμαρχος Ναυπακτίας Παναγιώτης Λουκόπουλος, ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας Απόστολος Κοιμήσης, ο αντιπρόεδρος της κατασκευάστριας εταιρείας ΤΕΡΝΑ Μιχάλης Γουρζής, ο εκπρόσωπος του παραχωρησιούχου Μανώλης Βράϊλας και υπηρεσιακοί παράγοντες.
Αναφερόμενος στη διάνοιξη της σήραγγας, ο γενικός γραμματέας Υποδομών τόνισε ότι αντιμετωπίστηκαν τα σημαντικότερα και ισχυρότερα τεχνικά προβλήματα, προσθέτοντας ότι υπήρξαν οι περισσότερες επιστημονικές μελέτες και παρεμβάσεις, ώστε να δοθούν εξ αρχής λύσεις στα τεχνικά ζητήματα που ανέκυψαν.
Η πρόοδος κατασκευής της Ιόνιας Οδού έχει ξεπεράσει σήμερα το 77% , ενώ στα έξι συνολικά εργοτάξια κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου, απασχολούνται περισσότερα από 2.200 άτομα και χρησιμοποιούνται 1.530 μηχανήματα.
5 Σχόλια
Περισσότερο χρήμα και χρόνο στοιχίζουν οι απόψεις,μελέτες,αντιρήσεις “ειδικών”,συσκέψεις επί συσκέψεων,τα “αέρια” της Παλιοβούνας,οι “οικολογικές διαστάσεις”και ότι φαντάζεστε,από την κατασκευή ενός επωφελούς για την κοινωνία έργου.Το λέω από εμπειρία λόγω της ασχολίας μου με το αντικείμενο.
Σημαντικό έργο η Ιόνια οδός,καθότι οι σύγχρονες ανάγκες το απαιτούσαν.Το μεγαλύτερο όμως έγκλημα είναι η αποκοπή της μεγαλύτερης πόλης του νομού,από αυτόν τον δρόμο.Και δεν ευθύνονται μόνο οι μελετητές και εργολάβοι.Η σύνδεση της πόλης με την Ιόνιο οδό είναι επιβεβλημένη και πρέπει όλοι οι φορείς και σοβαροί άνθρωποι της περιοχής να μπουν μπροστά.Οι πολιτικοί του νομού μας όλα αυτά τα χρόνια,ήταν και είναι μόνο για Ναι ή Όχι στη βουλή.Ανάλογα τη θέση.Κυβέρνηση ή αντιπολίτευση.Τίποτε άλλο.Κανένας με προσωπικότητα.Λίγοι στην κυριολεξία.
Κάθετος άξονας από τα Καλύβια μέχρι το Πλατυγυάλι , ο οποίος θα τέμνει την Ιόνια Οδό και θα αποτελεί την πιο σύντομη έξοδο της πόλης προς την Ιόνια οδό, προς το λιμάνι και προς τη θάλασσα ….
Ελπίζω κάποτε να το δω ….
Τα καλυβια βρισκονται 12 KM απο αγρινιο.
Αν για να παμε ιονια , προτεινεις να παμε πρωτα στο χωριο σου κανεις λαθος .
Αφου μπορει να γινει – πλεον τα μεσα υπαρχουν- μια ευθεια απο το κυκλικο κομβο Αγρινιου – στον υπαρχοντα κομβο της Ιονιας εξω απ το αγγγελοκαστρο.
Που σημαινει οτι σε 5 λεπτα ( ειναι 13 ΚΜ ) θα εισαι κ εσυ κ ολοι στην ιονια.
ασφαλεια- ταχυτητα – κ σε 5 λεπτα!!
Η πεδιαδα του Αγρινιου βοηθαει να γινει η ευθεια.
Στη συνεχεια υπαρχει-σχεδον εγινε – η συνδεση με το πλατυγιαλι.
Δηλαδη μπορει η πολη – με μια σχεδον ευθεια – να εχει προσβαση γρηγορη κ με ασφαλεια κ στη ιονια κ στο λιμανι .
Η εποχη που χαρασονταν δρομοι επειδη ο κοματαρχης το επεβαλε στα υπουργεια ευτηχως ΠΕΡΑΣΕ.
Αγαπητέ Χριστος κ ,
πρώτον , δεν κατάγομαι από κάποιο χωριό …
δεύτερον , σκέψου το κόστος μόνο για την υλοποίηση της πρότασής σου και ειδικότερα το κόστος για τις απαλλοτριώσεις ιδιοκτησιών κοντά στην πόλη του Αγρινίου . Το κόστος για την χάραξη ενός άξονα από τα Καλύβια έως τον κόμβο Ρίγανης πχ θα ήταν πάρα πολύ μικρότερο ….
Φιλικά
kostas
Φιλε ‘ kostas ‘
Για να γινει το περσμα στην ιονια – μετα τα καλυβια , χρειαζεται
μια μεγαλη γεφυρα στοn Αχελωο – τουλαχιστον 200 m – που εχει τερaστιο κοστος για να βγουμε στο κομβο Ριγανης.
οπως καταλαβαινεις καθε σκεψη για Αγρινιο- καλυβια -Αχελωο – Ριγανη
αποριπτεται .
Επισης στη περιπτωση αυτη ειναι κ 17 km.
H λυση που προτεινω (-ουμε χιλιαδες ) , εχει εκτος της μικρης αποστασης κ το πλεονεκτημα οτι γειτνιαζει- η διασχιζει Δημοσιο κτημα μετα το emileon κατω απο το πολεμικο αεροδρομιο εκτασης 3ΟΟ στρεμ στο καμπο- βαλτο Αγγελοκαστρου.
Επισης μπορει να γινει βιομηχανικη ζωνη- ειναι εξω απο αστικο περιβαλλον
Οσο για τις απαλλοτριωσεις που επικαλεισαι. οταν αποφασιζει η πολιτεια να γινει ενα τοσο σημαντικο εργο για την πολη μας
βρισκ πιστωσεις..
Ερωτηθεις χθες απο δημοσιογρ ο Γ Γ του Υπουργειου
αφησε να καταλαβουμε οτι ” προς το παρον δεν προβλεπεται συνδεση
οποτε …..περιμενουμε ολοι= Εκει ειναι το προβλημα= αν υπαρχει βουληση κ αποφαση.
οσο για ‘ το χωριο ‘ το εγραψα χαριτολογωντας αλλωστε το να καταγ καποιος απο χωριο η να ζει δεν εχει καμμια σημασια ενοειται! φιλικα