Αν περάσετε από το Αμπελάκι Αμφιλοχίας και νιώσετε ξαφνικά μια έντονη επιθυμία να τραγουδήσετε τον ύμνο της ΑΕΚ, οδείλεται στο σπίτι του κ. Αντώνη!
Σίγουρα ο πιο πιστός οπαδός της ομάδας στην περιοχή, δεν περίμενε φέτος για να δείξει την αγάπη του. Εδώ και χρόνια έχει μετατρέψει το σπίτι του σε έναν κίτρινο-μαύρο κτίριο, βάφοντάς το στα χρώματα της αγαπημένης του ομάδας.
Φανταστείτε, λοιπόν, τι γίνεται εκεί αυτές τις μέρες! Με την ΑΕΚ πρωταθλήτρια, το χαμόγελο του κ.Αντώνη πρέπει να είναι… μεγαλύτερο κι από το γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια.


φωτογραφιες Ηλίας Νακόπουλος









