«Ποιος το αποφάσισε; Πότε; Ποιος το ψήφισε; Και κυρίως: ποιος ενημερώθηκε;». Τα ερωτήματα αυτά θέτει ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Αγρινίου, Κώστας Πιστιόλας κάνοντας λόγο για 300% αύξηση στα «ραβασάκια» της Δημοτικής Αστυνομίας στο Αγρίνιο!
Πρόσωπα της δημοτικής αρχή Αγρινίου δεν έκρυβαν την έκπληξη τους για την ανάρτηση Πιστιόλα και έκαναν λόγο για παντελή άγνοια ενώ η απάντηση δεν άργησε από τον αντιδήμαρχο Λάμπρο Σκουφή που θύμισε πως… ο νέος (Κ.Ο.Κ) τέθηκε σε ισχύ από 13 Σεπτεμβρίου 2025 καθώς υπερψηφίστηκε με ευρεία πλειοψηφία από τη Βουλή των Ελλήνων την Τετάρτη 11 Ιουνίου».
Σήμερα ωστόσο εκδόθηκε και ανακοίνωση από τον δήμο Αγρινίου που αναφέρει πως η τελευταία ανάρτηση του επικεφαλής της αντιπολίτευσης κ. Πιστιόλα για «300% αύξηση στα πρόστιμα της Δημοτικής Αστυνομίας» θα ήταν απλώς κωμική, αν δεν ήταν τόσο παραπλανητική. «Για ακόμη μια φορά, η ανάγκη για εύκολο εντυπωσιασμό θυσιάζει την αλήθεια», σημειώνει.
Επισημαίνει η δημοτική αρχή πως πρόκειται για ρύθμιση που περιλαμβάνεται στον Νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος ψηφίστηκε και δημοσιεύτηκε με ΦΕΚ Ν. 5209/2025 «Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α’ 100/13.06.2025). «Δηλαδή, ο κ. Πιστιόλας καταγγέλλει τη Δημοτική Αρχή για έναν νόμο που ψήφισε το Ελληνικό Κοινοβούλιο», τονίζει.
Η ανάρτηση του Κώστα Πιστιόλα:
300% αύξηση στα «ραβασάκια» της Δημοτικής Αστυνομίας στο Αγρίνιο!
Ποιος το αποφάσισε; Πότε; Ποιος το ψήφισε; Και κυρίως: ποιος ενημερώθηκε;
Η Δημοτική Αρχή, δείχνει να έχει χάσει εντελώς την επαφή με την πραγματικότητα.
Σε μια πόλη που η ίδια επιλέγει να μειώσει τις ούτως ή άλλως δυσεύρετες θέσεις στάθμευσης, που εξοστρακίζει τα οχήματα, άγνωστο που, σε μια πόλη που το χρυσοπληρωμένο σύστημα λειτουργεί όταν θέλει και δείχνει άλλα ‘ντ’ άλλων, σε μια πόλη που μεγάλο μέρος των κατοίκων δυσκολεύεται στις βασικές υποχρεώσεις της οικογένειας… η Δημοτική Αρχή, μετά τις μαζικές κατασχέσεις λογαριασμών, χωρίς μάλιστα προηγούμενη ειδοποίηση, επιφύλαξε τώρα νέα μεγάλη έκπληξη: αποφάσισε μόνη της και διέταξε το πρόστιμο να ανέλθει από τα 10 ευρώ στα 30!
Σαφώς και ως παράταξη αυτό δεν θα το αφήσουμε έτσι…
Ελπίζω όσοι είχαν τη φαεινή ιδέα να το ξανασκεφτούν και να το μαζέψουν….

Η ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Αγρινίου
Όταν η αντιπολίτευση είναι κατώτερη των περιστάσεων.
Η τελευταία ανάρτηση του επικεφαλής της αντιπολίτευσης κ. Πιστιόλα για «300% αύξηση στα πρόστιμα της Δημοτικής Αστυνομίας» θα ήταν απλώς κωμική, αν δεν ήταν τόσο παραπλανητική. Για ακόμη μια φορά, η ανάγκη για εύκολο εντυπωσιασμό θυσιάζει την αλήθεια.
Θα ήταν ευεργετικό, λοιπόν, να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα: η αύξηση των προστίμων δεν αποφασίστηκε από τον Δήμο Αγρινίου, ούτε «ψηφίστηκε» σε κάποιο δημοτικό συμβούλιο. Πρόκειται για ρύθμιση που περιλαμβάνεται στον Νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος ψηφίστηκε και δημοσιεύτηκε με ΦΕΚ Ν. 5209/2025 «Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α’ 100/13.06.2025). Δηλαδή, ο κ. Πιστιόλας καταγγέλλει τη Δημοτική Αρχή για έναν νόμο που ψήφισε το Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Το πρόβλημα, όμως, δεν είναι μόνο η άγνοια. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης εμφανίζεται «αδιάβαστος». Αν επρόκειτο για μεμονωμένο λάθος, θα μπορούσε κανείς να το προσπεράσει. Όταν όμως η παραπληροφόρηση γίνεται μόνιμη τακτική, τότε μιλάμε για συνειδητή προσπάθεια παραπλάνησης.
Αντί, λοιπόν, ο κ. Πιστιόλας να κατασκευάζει «φαντάσματα» και να εφευρίσκει σενάρια για να στηρίξει έναν πρόχειρο αντιπολιτευτικό λόγο, θα μπορούσε να κάνει το αυτονόητο: να ενημερώνεται. Γιατί οι δημότες του Αγρινίου δεν χρειάζονται μια αντιπολίτευση που αναλώνεται σε ανακρίβειες και εντυπώσεις, αλλά μια αντιπολίτευση σοβαρή, υπεύθυνη και τεκμηριωμένη.
.










1 Σχόλιο
Παίρνουν τα χρήματα από τον τραπεζικό σου λογαριασμό, αν δεν πληρώσεις το πρόστιμο. Χωρίς άλλη ειδοποίηση.