Για φωτιά στο πάρκο κλήθηκε και έσπευσε η Πυροσβεστική Αγρινίου.
Για το συμβάν υπήρξε κινητοποίηση πριν λίγα λεπτά, περί τις 20:00 της Τρίτης (26/5), και η φωτιά εντοπίστηκε σε δένδρο σε σημείο όμορο με τις τουαλέτες του Παπαστράτειου Γυμνασίου γεμάτο σκουπίδια.
Ο κίνδυνος επέκτασης αποτράπηκε και η κατάσβεση έγινε άμεσα από την Πυροσβεστική που προσέγγισε το σημείο από την οδό Καζαντζάκη.
Ωστόσο προκαλεί προβληματισμό το γεγονός καθώς εγκυμονούσε σοβαρούς κινδύνους για το πάρκο της πόλης.










