Μάιος του 1969, προβλήτα Αγίου Βασιλείου στη τεχνητή λίμνη των “Κρεμαστών”. Όχι δεν είναι test drive του μελλοντικού μοντέλλου SUV, Cayenne(αυτό πρωτοκυκλοφόρησε το 2002 για ειδικές διαβάσεις off road, σίγουρα για ορεινές και όχι μόνον). Βέβαια τα πρώτα Porsche off road με κίνηση στους 4 τροχούς ήταν γεωργικοί ελκυστήρες. Ναι καλά διαβάσατε τρακτέρ, τα μοντέλλα Porsche Super και Junior που κατασκεύαζε για τις γεωργοκτηνοτροφικές ανάγκες μέχρι το 1963.
Εδώ στην ακόλουθη φωτογραφία διακρίνεται το κινητό συνεργείο της “Porsche” επί τω έργω, στα δύο αγωνιστικά οχήματα τύπου Porsche 911 S που συμμετείχαν στο 17ο Διεθνές Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρώτο όχημα με πινακίδα S-M-2929 και ενδεικτικό αριθμό 1, πήρε την πρώτη θέση στο εν λόγω Ράλλυ του 1969 με οδηγούς τον Pauli Toivonen και Μartti Kolari. Το δεύτερο όχημα με πινακίδα S-M-2928 και ενδεικτικό αριθμό 4, οδηγείτο από τον Larrousse. Διακρίνουμε πίσω από το όχημα επισκευών τύπου Daimler Benz L 508, το πορθμείο της γραμμής τότε που συνέδεε Αιτωλοακαρνανία με Ευρυτανία. Ήδη είχαμε αναφερθεί κι εδώ, [https://m.facebook.com/groups/515395851948345?view=permalink&id=1340115369476385].
Πηγή της σπάνιας αυτής έγχρωμης φωτογραφίας από την εν λόγω διοργάνωση στη περιοχή μας, http://i178.photobucket.com/albums/w263/tomlargo/blandat%20911/6920-20Acropolis20Rally_zps1ea6f405.jpg?fbclid=IwAR0N8-6QZaRoxwH6YqITxyXu8XIDFDix_C0r_Ggb7lAm62e1gVN5J9a5nZE
Συντάκτης του άρθρου: Αλέξιος Γ. Κατεφίδης, εκπαιδευτικός, τέως υποδιευθυντής στο Ελληνικό Λύκειο Νυρεμβέργης.