Πιστή στο ραντεβού της, η νεολαία της Αμφιλοχίας βούτηξε σήμερα στα γαλάζια νερά του Αμβρακικού. Το έθιμο της Αναλήψεως τηρήθηκε και φέτος με τον καλύτερο τρόπο.
Κορίτσια και αγόρια, όπως το καλεί η παράδοση, έπεσαν στα δροσερά νερά με διάθεση να ευχηθούν καλό καλοκαίρι. Κάθε χρόνο της Αναλήψεως ψάλλεται τελευταία φορά το Χριστός Ανέστη, μετά το Πάσχα, και σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση σήμερα κάνουμε το πρώτο μπάνιο στη θάλασσα.
Ο λαός έλεγε οτι έπρεπε να πάει της Αναλήψεως στη θάλασσα για το πρώτο μπάνιο και να περάσει από σαράντα κύματα ωστε να πάνε καλά οι επόμενοι μήνες.
Στην Αμφιλοχία απλά έπεσαν στην θλάλασσα! Και του χρόνου!




φωτογραφίες Ηλίας Νακόπουλος









