Ατύχημα σημειώθηκε στα Ελληνικά όταν ένας δικυκλιστής έπεσε πάνω στα σίδερα που τοποθέτησε η ΔΕΥΑΜ στον δρόμο ως προειδοποίηση για το έργο που κατασκεύασε στο σημείο.
Τα σίδερα τοποθετήθηκαν κάθετα στον δρόμο και αντί για σήμανση τοποθετήθηκε πάνω σε αυτά μια σακούλα για να προειδοποιεί τους οδηγούς ώστε να προσέχουν.
Όταν πέφτει το σκοτάδι όμως αυτή δεν διακρίνεται οπότε ο δικυκλιστής δεν είδε τα σίδερα και έπεσε πάνω τους με αποτέλεσμα να τραυματιστεί.
Ο τραυματίας διαμαρτύρεται όχι μόνο για το συγκεκριμένο συμβάν αλλά γενικότερα για την αδιαφορία των αρμοδίων για την Κοινότητα Ελληνικών.











